لیگ برتر با شرایط حرفه ای برگزار گردید، خواهران منصوریان عالی هستند

به گزارش وبلاگ سیما، راضیه طهماسبی با بیان مطلب فوق در مورد رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان به خبرنگاران گفت: شرایط این دوره از مسابقات به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و دریافت ورودیه از سوی فدراسیون نسبت به سالهای گذشته متفاوت بود. به همین دلیل بعضی تیم ها که از سوی هیأت ووشو استان های خود حمایت می شدند، توان اقتصادی حضور در مسابقات را نداشتند و همین موضوع باعث کاهش تعداد تیم ها شده بود که رقابت اصلی هم بین سپاهان و دانشگاه آزاد بود.

لیگ برتر با شرایط حرفه ای برگزار گردید، خواهران منصوریان عالی هستند

وی ادامه داد: رقابتها بسیار حرفه ای و سطح بالا برگزار گردید. تا به امروز به این شکل که سیستم نورپردازی، موزیک، دود، اسکان در هتل المپیک و… واقعاً شرایط بسیار خوبی تدارک دیده شده بود. ضمن اینکه انجام تست کرونا در روز نخست ورود به هتل از داوران، مربیان، ورزشکاران و منفی بودن آنها باعث آرامش شرکت نمایندگان به لحاظ احتمال درگیری با این بیماری شده بود.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد در خصوص قضاوت داوران هم گفت: داوری ها هم نسبت به ادوار گذشته بهتر بود و شاهد قضاوت خوب داوران در این دوره بودیم و ایرادی در این خصوص دیده نشد.

طهماسبی در خصوص عملکرد این تیم در رقابتهای لیگ هم گفت: تنها ملی پوش ما زهرا کیانی عضو تیم تالو ما بود و در بخش ساندا هم با نگاه جوانگرایی و البته بودجه ای که در اختیار داشتیم نفرات اول جوانان و ملی پوشانی را که تازه به رده بزرگسالان آمده بودند را جذب کردیم. این موضوع یک مزیت داشت که آن هم انگیزه بالای جوانان برای مبارزه برابر ملی پوشان و نمایش توانمندی ها بود. این موارد می تواند در جهت پشتوانه سازی برای تیم های ملی هم مفید باشد.

وی با بیان اینکه از عملکرد تک تک نفرات تیم راضی است، گفت: جوانان ما مقابل تیم پرمهره و خوب سپاهان نمایش خوبی داشتند. سپاهان به غیر از خواهران منصوریان، ملی پوشانی چون صدیقه دریایی دارنده سه مدال طلای دنیا، فریناز نذیری قهرمان جام دنیای و آرزو سلیمی قهرمان دانشجویان دنیا را در ترکیب داشت. همین موضوع کار ما را برای کسب پیروزی سخت نموده بود. در این بین تارا پورحسن در یک مبارزه عالی پیروز شد دریایی را در دو راند شکست دهد. هرچند تیم ما نایب قهرمان شد، ولی این پیروزی خیلی دلچسب بود و گویی قهرمان شده بودیم. علاوه بر این پیروزی هانیه الهی نژاد از ملی پوشان جوانان و الهه محمودی پیروز به پیروزی برابر رقبای خود شدند و در کل اعضای تیم بیش از حد توان در این مبارزه کوشش کردند و معتقدم تجربه بسیار خوبی برای آنها بود تا در مسابقات آینده و یا حتی انتخابی های تیم ملی از آن استفاده نمایند.

سرمربی دانشگاه آزاد ادامه داد: خواهران منصوریان مبارزانی حرفه ای و واقعاً عالی هستند. خیلی کار سخت است برای کسانی که برابر آنها مبارزه می نمایند. این سه خواهر عالی تمرین و عالی تر مبارزه می نمایند.اگر قرار باشد سانداکاری داشته باشیم که برابر سهیلا، شهربانو و الهه منصوریان بتوانند مبارزه نموده و حتی پیروز شوند باید از لحاظ روانی، فنی، بدنی، تکنیکی و … آماده باشند. اینها حرفه ای فعالیت های ورزشی خود را دنبال می نمایند و برای آنها آرزوی پیروزیت دارم.

طهماسبی در خاتمه گفت: از لشگری که 13 سال در کنار تیم های ملی به عنوان پزشک بودند و بعد از حضور در رأس ورزش دانشگاه آزاد نگاه ویژه ای به ووشو داشته اند تشکر و قدردانی می کنم که چون گذشته از این رشته حمایت کردند و به بانوان این اعتماد نموده و این فرصت را دادند تا ان شاءالله با کوشش بیشتر در دوره بعدی لیگ بتوانیم قهرمان شویم. از صدیقی و خانم ناطقی رئیس و نایب رئیس فدراسیون که کوشش زیادی برای برگزاری این رقابتها داشتند هم تشکر و قدرانی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ برتر با شرایط حرفه ای برگزار گردید، خواهران منصوریان عالی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر با شرایط حرفه ای برگزار گردید، خواهران منصوریان عالی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید