مجموعه سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی شد

به گزارش وبلاگ سیما، مراسم اختتامیه و تقدیر از شرکت های برتر و ارزیابان شرکت کننده در اولین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران در دانشگاه علم و فرهنگ، عصر یکشنبه 5 اسفند 97 برگزار گردید.

مجموعه سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی شد

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از روابط عمومی سعدآباد، در این مراسم، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد پیروز به کسب گواهینامه تعهد به تعالی از سوی جهاد دانشگاهی، پارک ملی علوم فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و دانشگاه علم و فرهنگ، شد.

محمد رضا عسگری معاون مجموعه سعدآباد در این مراسم به نمایندگی از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، این جایزه و گواهی را دریافت کرد و بهاره دادیار مسئول واحد اداری سعدآباد نیز پیروز به دریافت لوح تقدیر به جهت همیاری برای حضور مجموعه و ارزیاب جایزه ملی تعالی گردشگری، در این همایش ملی شد.

مدل جایزه ملی تعالی گردشگری ایران، با رویکرد اشتغال زایی و ثروت آفرینی برای همه اقشار جامعه، از محل توسعه صنعت گردشگری، طراحی شده است.

در این فرآیند، بخش های مختلف حاضر در گردشگری، سالانه در قالب جایزه های جداگانه مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت برگزیدگان آنها معرفی می شوند.

دامنه شمول جایزه ملی تعالی گردشگری ایران شامل کلیه سازمان ها، نهادها، موسسات و شرکت های فعال در صنعت گردشگری است. این جایزه، نهاد های دولتی مرتبط با صنعت گردشگری، واحدهای اقامتی، دفاتر مسافرتی، رستوران ها و خدمات غذایی، شرکت های حمل و نقل گردشگری، واحدهای تفریح و سرگرمی، برگزارکنندگان رویدادها و همایش های گردشگری و دیگر کسب و کارهای مرتبط را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.

منبع: میراث آریا

به "مجموعه سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید