مشاورظریف: به خیالبافی ادامه دهید؛ آقای پامپئو

به گزارش وبلاگ سیما، مشاور ظریف با بیان اینکه تلاش پامپئو برای خفه کردن صدای وزیر خارجه ایران جواب نخواهد داد، خطاب به وی گفت: به خیالبافی ادامه دهید، آقای پامپئو.

مشاورظریف: به خیالبافی ادامه دهید؛ آقای پامپئو

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ سیما، بهزاد صابری مشاور وزیر امور خارجه در واکنش به تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت دونالد ترامپ در صفحه توئیترش نوشت : پامپئوی بیچاره به نظر خیلی سردرگم می رسد. هفته گذشته سعی کرد ادای رونالد ریگان در برابر شوروی را در بیاورد و خواستار مصاحبه با مردم ایران شد. این تلاشش جواب نداد و خود را مفتضح کرد. حالا ظریف را در فهرست تحریم ها گذاشته است و تلاش می کند صدای او را خفه کند. این هم جواب نخواهد داد.

وی خطاب به وزیر خارجه آمریکا مطرح نمود: اما به خیالبافی ادامه دهید، آقای پامپئو.

به گزارش فارس، وزارت خزانه داری آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) محمدجواد ظریف را در فهرست تحریم ها قرار داد.(بیشتر بخوانید)

ظریف هم در واکنش به این اقدام در توئیتی نوشت: ایالات متحده می گوید من را به عنوان سخنگوی اصلی ایران در سرتاسر جهان تحریم کرده است. واقعیت آنقدر دردناک است؟ این تحریم بر من یا خانواده من هیچ اثری ندارد، چراکه من خارج از ایران، هیچ دارایی یا منافعی ندارم. متشکرم که مرا چنین تهدید بزرگی برای اهدافتان می پندارید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مشاورظریف: به خیالبافی ادامه دهید؛ آقای پامپئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاورظریف: به خیالبافی ادامه دهید؛ آقای پامپئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید