مهاجم جنجالی استقلال، چگونه بدون فسخ قرارداد کنار گذاشته شد؟

به گزارش وبلاگ سیما، باشگاه استقلال بدون فسخ قرارداد، مهاجم خودش را کنار گذاشته است.

مهاجم جنجالی استقلال، چگونه بدون فسخ قرارداد کنار گذاشته شد؟

همانطور که اعلام شده بود باشگاه استقلال با قراردادن نام ارسلان مطهری در فهرست مازاد خود، یک جای خالی در فهرست بزرگسالان تیم ایجاد کرد تا بتواند نام کاوه رضایی را در صورت فراهم شدن شرایط به ثبت برساند.

این اقدام باشگاه استقلال برخلاف آنچه که تصور می گردد به منزله فسخ نیست چرا که در این حالت بازیکن مدنظر همچنان تحت قرارداد باشگاه است.

بر اساس ماده دوم از ضمیمه سوم آیین نامه جابجاییی که روی سایت سازمان لیگ نیز موجود است، یک باشگاه باید تا 30 روز قبل از انتها مهلت جابجایی فهرست مازاد خودش را به سازمان لیگ اعلام کند. اگر نام بازیکنی در فهرست مازاد اعلام نگردد و در فهرست ثبت نام نیز به سازمان لیگ ارئه نگردد، باشگاه ملزم به پرداخت حقوق و مزایای بازیکن طبق قرارداد، تا زمان عقد قرارداد او با باشگاه نو یا اتمام قرارداد فعلی است.

ضمن اینکه باشگاه مذکور باید غرامتی را هم به مقدار 20 درصد کل حقوق و مزایای قراداد به بازیکن بپردازد.

بعلاوه در این ماده ذکر شده بازیکنی که نامش در فهرست مازاد اعلام نشده و در فهرست اعلامی به سازمان لیگ برای ثبت نام نیز وجود ندارد، بعد از اتمام زمان جابجایی می تواند ضمن فسخ قرارداد، مبادرت به عقد قرارداد با هر باشگاه دیگری کند.

به نظر می رسد موضوع بحث این پرونده که کار را به کمیته های شرایط و تدوین مقررات کشانده نحوه پرداخت مطالبات و به خصوص غرامت ذکر شده به بازیکن به وسیله باشگاه استقلال باشد، اما به هرحال باید دید که ارکان نامبرده چه حکمی را در پرونده ارسلان مطهری و باشگاه استقلال صادر خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "مهاجم جنجالی استقلال، چگونه بدون فسخ قرارداد کنار گذاشته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم جنجالی استقلال، چگونه بدون فسخ قرارداد کنار گذاشته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید