اصرار یحیی گل محمدی به جذب هافبک تیم ملی

به گزارش وبلاگ سیما، سعید عزت اللهی ستاره تیم ملی و باشگاه وایله دانمارک بمب جابجایی تابستانه است و 3 تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان در پی به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. در این بین با وجود تماس های مکرر نکونام با سعید، این هافبک خوش استایل به پیوستن به پرسپولیس نزدیک تر است. همانطور که چند هفته قبل خبر دادیم، باشگاه پرسپولیس از مدت ها قبل مذاکرات خود را برای جذب عزت اللهی آغاز نموده و توافقات با خود این بازیکن هم در مرحله نهایی قرار گرفته است.

اصرار یحیی گل محمدی به جذب هافبک تیم ملی

سعید 6 ماه دیگر با باشگاه وایله دانمارک قرارداد دارد و این باشگاه هم با توجه به اینکه چراغ سبزی از سوی ستاره ایرانی خود برای تمدید قرارداد دریافت ننموده، بی میل نیست او را بفروشد و از این راه پولی به جیب بزند. آنطور که شنیدیم مبلغ رضایتنامه عزت اللهی 300 هزار دلار است و قرار است این پول به وسیله طرفدار متمول پرسپولیس که همیشه در جابجایی به این تیم یاری می نماید، پرداخت گردد.

گل محمدی شخصا با عزت اللهی صحبت نموده و موافقت او را برای پرسپولیسی شدن گرفته است. سعید هم به یحیی اعلام نموده دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند و بدش نمی آید به ایران برگردد. با این حال احتمال هایجک شدن این بازیکن به وسیله استقلال هم وجود دارد، چراکه سعید ارتباط بسیار خوبی با جواد نکونام دارد. با این حال یحیی اصرار زیادی روی جذب عزت اللهی دارد و در صورت توافق نهایی و پرداخت پول رضایتنامه به وسیله باشگاه پرسپولیس، این بازیکن در اردوی ترکیه به جمع قرمز ها اضافه خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "اصرار یحیی گل محمدی به جذب هافبک تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار یحیی گل محمدی به جذب هافبک تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید