هایپراستار ارومیه ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

به گزارش وبلاگ سیما، خبرنگاران به عنوان یک سوپرمارکت آنلاین، همیشه برای تامین آسایش و رفاه هموطنان در کوشش است. بر این اساس، این سوپرمارکت اینترنتی با هدف ایجاد شرایط مطلوب خرید برای هم میهنان اقصی نقاط ایران، میخواهد به مرور گستره خدمت رسانی خود را وسیع تر کند. با کوشش های تیم خبرنگاران و هایپراستار، پس از تهران، کرج، شیراز، اصفهان و قم، این بار خبرنگاران به ارومیه رسید.

هایپراستار ارومیه ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران

با لینک زیر به راحتی تخفیف دریافت کنید و خریدتان از هایپراستار ارومیه (سیتادیوم) را به صورت آنلاین انجام دهید؛

[the-ad id=6339″][the-ad id=6182″]

این شعبه از هایپراستار در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه آغاز به کار نموده است. به این ترتیب، با آغاز همکار مشترک وبلاگ سیما و هایپراستار شعبه ارومیه، از این به بعد هموطنان ساکن ارومیه این امکان را خواهند داشت که خرید های روزانه و ضروری خود از هایپراستار ارومیه را به سهولت و به وسیله اپلیکیشن وبلاگ سیما انجام دهند.

فزونی های خرید آنلاین

شعبه ارومیه هایپراستار مانند سایر شعبات این فروشگاه زنجیره ای، کلیه کالاهای سوپرمارکتی نظیر مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات، محصولات لبنی و انواع نان را به شهروندان ارائه می نماید. علاوه بر این، با اضافه شدن امکان خرید از هایپراستار ارومیه در قالب سوپرمارکت آنلاین ارومیه، از این به بعد هموطنان ساکن این شهر می توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف های هایپراستار، از تخفیف های وبلاگ سیما نیز بهره مند شوند. به این ترتیب، سفارش از سوپرمارکت ارومیه و خرید اینترنتی سوپرمارکت ارومیه با استفاده از اپلیکیشن وبلاگ سیما یا ورود به سایت هایپراستار ارومیه بسیار ساده و سریع شده است.

خرید از اپلیکیشن وبلاگ سیما درست مانند خرید حضوری از هایپر استار ارومیه است، اما این شیوه خرید فزونی هایی دارد که می تواند خرید ایده آلی را برای مصرف نمایندگان رقم بزند. از جمله مزیت های خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری از سوپرمارکت در ارومیه یا سایر شهرها، صرفه جویی در زمان و هزینه است. با توجه به فزونی های خرید اینترنتی، بیشتر افراد ترجیح می دهند کالاها و ملزومات زندگی خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین تامین نمایند. بنابراین، افرادی که به هر دلیلی نمی توانند یا نمی خواهند به صورت حضوری از هایپراستار خرید نمایند، این امکان را خواهند داشت که کالاهای سوپرمارکتی خود نظیر مواد غذایی، مواد شویند و غیره را به یاری اپلیکیشن وبلاگ سیما سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی درب منزلشان تحویل بگیرند.

فراهم آوردن شرایط خرید سریع و آسان برای تمامی هموطنان ساکن در سراسر ایران، رویکرد همیشگی وبلاگ سیما بوده است. بر اساس همین رویکرد و هدف، افتخار خدمت رسانی سوپرمارکت آنلاین وبلاگ سیما به ارومیه رسید. در نهایت، کوشش وبلاگ سیما و فروشگاه های زنجیره ای هایپر استار تا زمانی که فرایند خریدی ایده آل برای تمام ایرانیان فراهم گردد، همیشه ادامه خواهد داشت.

منبع: اسنپ مارکت

به "هایپراستار ارومیه ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایپراستار ارومیه ، خرید با تخفیف بیشتر از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید