هواپیمایی ایجین پروازهای خود به ایران را متوقف می نماید

به گزارش وبلاگ سیما، هواپیمایی ایجین یونان از تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) پروازهای خود به ایران را متوقف می نماید.

هواپیمایی ایجین پروازهای خود به ایران را متوقف می نماید

ایرلاین ایجین (Aegean) تصمیم گرفته به علت مسائل مالی، فعالیت خود را در ایران به صورت موقت متوقف کند. این هواپیمایی که در هفته 3 پرواز مستقیم از تهران به آتن و بالعکس داشت، از تاریخ 10 اکتبر (18 مهرماه 97) پروازهای خود را موقتا متوقف می نماید.

ایجین که عضو اتحادیه ایرلاین های Star Alliance بود یکی از راه های مناسب برای سفر ایرانیان به اروپا بود. فرید دالایی، مدیر اجرایی شرکت فراز پرواز غرب ایرانیان (نماینده رسمی ایجین در ایران) ضمن تایید این خبر به خبرنگار وبلاگ سیما گفت:

به علت مسائل مالی شرکت هواپیمایی ایجین تصمیم گرفته موقتا فعالیت خود را در ایران از تاریخ 18 مهر متوقف کند.

وی بعلاوه خاطرنشان کرد که ممکن است در صورت مساعد شدن شرایط دوباره این فعالیت از سر گرفته گردد؛ اما فعلا تصمیم این است که پروازهای این شرکت در راستا تهران-آتن متوقف گردد.

ایجین از سال 1999 فعالیت خود را در یونان و راستاهای کوتاه برد و میان برد اروپا شروع کرد. این هواپیمایی هم اکنون 61 فروند هواپیما در ناوگان خود دارد و در 40 کشور اروپایی و خاورمیانه فعال است.

طی کمتر از یک سال اخیر، بسیاری از ایرلاین های خارجی فعالیت خود در ایران را متوقف یا محدود نموده اند. ایرلاین های اماراتی چون اتحاد فعالیت خود را متوقف کردند و امارات نیز پروازهای خود را کاهش داد. بعلاوه تای ایرویز و ایرآسیا نیز از بازار ایران خارج شدند. اخیرا چند ایرلاین اروپایی از جمله بریتیش ایرویز، کی ال ام و ایرفرانس نیز خاطرنشان کردند که پروازهای خود به ایران را متوقف می نمایند.

منبع: کجارو

به "هواپیمایی ایجین پروازهای خود به ایران را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی ایجین پروازهای خود به ایران را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید