کار سخت کشتی ایران برای اعزام تیم کامل به توکیو، کسب 7 سهمیه باقی مانده المپیک تنها در 2 میدان

به گزارش وبلاگ سیما، برای این دوره از مسابقات المپیک تابستانی، اتحادیه جهانی کشتی برخلاف ادوار گذشته تنها دو میدان گزینشی در نظر گرفته است.

کار سخت کشتی ایران برای اعزام تیم کامل به توکیو، کسب 7 سهمیه باقی مانده المپیک تنها در 2 میدان

به گزارش وبلاگ سیما، با توجه به اینکه قرار است این بار رقابت های کشتی المپیک با حضور 16 کشتی گیر در هر وزن برگزار گردد، اتحادیه جهانی یک میدان از رقابت های گزینشی را کم نموده است.

درحالیکه نفرات اول تا پنجم پیکارهای جهانی 2019 نورسلطان در سه بخش آزاد و فرنگی و بانوان (هر وزن 6 نفر) جواز حضور در المپیک را به دست آوردند، سایر نفرات باید در یک رویداد قاره ای و یک مسابقه جهانی سهمیه های باقی مانده را کسب نمایند.

مسابقات آسیایی چین فروردین ماه در شهر شی آن برگزار می گردد و بعد از آن نیز رقابت های بلغارستان که با حضور کلیه کشورهاست، دومین میدان گزینشی محسوب خواهد شد که کشتی گیرانی که هنوز سهمیه المپیک را نگرفته اند می توانند در این رویداد آخرین شانس شان را برای کسب جواز المپیک امتحان نمایند.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در نورسلطان تنها پیروز به کسب سهمیه در دو وزن 57 و 86 کیلوگرم شد و تیم ملی کشتی فرنگی نیز در اوزان 60، 77، 130 کیلوگرم سهمیه المپیک گرفت، براین اساس هنوز 4 سهمیه در رشته آزاد و سه سهمیه در کشتی فرنگی برای کشتی ما باقی مانده که باید در چین و بلغارستان آنها را به دست آوریم که البته با توجه به کم شدن یک مرحله از گزینشی ها، با توجه به ماندن 7 سهمیه، کار بسیار سخت به نظر می رسد و باید دید می توانیم این المپیک را با تیم های کامل تجربه کنیم؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کار سخت کشتی ایران برای اعزام تیم کامل به توکیو، کسب 7 سهمیه باقی مانده المپیک تنها در 2 میدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت کشتی ایران برای اعزام تیم کامل به توکیو، کسب 7 سهمیه باقی مانده المپیک تنها در 2 میدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید