یادمان شهدای گمنام و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

به گزارش وبلاگ سیما، یادمان شهدای گمنام و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

یادمان شهدای گمنام و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ سیما، یادمان شهدای گمنام و فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان استانی افتتاح شد. این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد تومان تکمیل شده اند.

با افتتاح فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی، فضای آزمایشگاهی این دانشکده از 1000 متر مربع به 3 هزار مترمبرع افزایش یافته است.

عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم اظهار کرد: یکی از آرزو های دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه بود و توسعه همه جانبه دانشگاه به برکت حضور معنوی شهدای گمنام در دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونا نه تنها فعالیت های دانشگاه کمتر نشده است بلکه حتی کار هایی اجرا شده که در شرایط عادی هم امکان انجام آن سخت بود، شرح داد: سال گذشته ساختمان کتابخانه مرکزی و ساختمان دانشکده علوم اجتماعی و در خرداد ماه سالجاری خوابگاه متاهلی خیرساز و مرکز نوآوری را افتتاح کردیم و امروز این دو پروژه به بهره برداری رسید.

حبیبی ادامه داد: 4 میلیارد تومان برای تکمیل یادمان شهدای گمنام و 16 میلیارد تومان هم برای فاز دوم دانشکده فنی و مهندسی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در آخرین رتبه بندی دنیای تایمز 2022 با 200 پله صعود رتبه 600-501 در بین هزار و 662 دانشگاه از سراسر دنیا و رتبه 5 در بین 58 دانشگاه ایرانی را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یادمان شهدای گمنام و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادمان شهدای گمنام و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید