ووشو

چهارمین نشست ستاد فنی بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی برگزار گردید

در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازی های آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون ها، چهارمین نشست این ستاد برگزار گردید.

20 تیر 1401

رامین سهراب: ریسک کردم فیلمِ اکشن ساختم

لایه های دروغ، ساخته سینمایی رامین سهراب است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش عایدی؛ فیلمی در ژانر اکشن که کم تر کسی در ایران سراغش می رود.

10 اردیبهشت 1401

لیگ برتر با شرایط حرفه ای برگزار گردید، خواهران منصوریان عالی هستند

راضیه طهماسبی با بیان مطلب فوق در مورد رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان به خبرنگاران گفت: شرایط این دوره از مسابقات به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا و دریافت ورودیه از سوی فدراسیون نسبت به سالهای گذشته متفاوت بود. به همین دلیل بعضی تیم ها که از سوی...

16 اسفند 1399

سیفی برای پنجمین بار قهرمان جهان شد، مدال طلا بر گردن کاپیتان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مبارزات روز پایانی از پانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان، محسن محمدسیفی در مبارزه پایانی وزن 70 کیلوگرم الراسی از لبنان را از پیش رو برداشت و به نشان طلا دست یافت. وی برای رسیدن به دیدار نهایی، بعد از یک دور استراحت پوجا...

17 آذر 1398

علی نژاد: تکرار عنوان قهرمانی دنیا سخت است اما به دنبال حضور روی سکو هستیم

مهدی علی نژاد، رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به برگزاری مسابقات جهانی در چین تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته سخت است، اما به دنبال حضور روی سکوی جهانی هستیم.

8 آذر 1398

ووشوی قهرمانی دنیا، علی نژاد رئیس کمیته نظارت بر مسابقات شد

در حکمی از سوی رئیس فدراسیون دنیای ووشو، مهدی علی نژاد به عنوان رئیس کمیته نظارت بر مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان دنیا انتخاب شد.

1 آذر 1398