آرایش چشم مناسب خانم های عینکی

به گزارش وبلاگ سیما، بهترین آرایش چشم برای خانم های عینکی آن است که باعث گردد چشم ها از پشت عینک زیباتر جلوه کند.

آرایش چشم مناسب خانم های عینکی

آرایش چشم خانم های عینکی نسبت به خانم هایی که عینکی نیستند، کمی متفاوت است. اگرخانم های عینکی هنگام آرایش چشم نکات آرایشی و میزان آرایشی که باید داشته باشند را بدانند، بهترین آرایش چشم را از پشت عینک خواهند داشت. در صورتی که مجبور هستید عینک به چشم بزنید و از طرفی به آرایش چشم علاقه دارید، با وبلاگ سیما همراه باشید.

بعضی خانم ها به این دلیل که عینکی هستند، بی خیال آرایش چشم می شوند. اما توجه داشته باشید که عینک نباید شما را از آرایش چشم منصرف کند، چون آرایش چشم باعث می گردد چشم ها از پشت عینک بهتر جلوه نمایند.

استفاده از کانسیلر چشم

اولین کاری که خانم های عینکی برای آرایش چشم باید انجام دهند، این است که پف و سیاهی زیر آن ها را از بین ببرند. برای این کار باید از کانسیلر مناسب استفاده نمایند. کانسیلر یک لوازم آرایشی پرکاربرد است برای پوشاندن تیرگی های اطراف چشم است. عینکی ها همواره باید از کانسیلر استفاده نمایند تا چشم ها از پشت عینک برجسته تر گردد.

فرم ابرو ها

خانم های عینکی باید اهمیت ویژه ای به ابروهایشان بدهند و همواره آن ها را مرتب و خوش حالت نگه دارند؛ فرم ابرو در آرایش چشم بسیار موثر است. برای داشتن ابروهای زیبا و خوش حالت، ریمل ابرو یاری زیادی می نماید.

خط چشم و سایه چشم

اگر همواره خط چشم نازک و ساده ای داشته باشید، خیلی خوب است. خط چشم بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم ها، مخصوصا برای خانم های عینکی دارد. داشتن خط چشم برای عینکی ها لازم است.

سایه چشم های ملایم برای افراد عینکی مناسب تر از سایه چشم های تیره و پررنگ است. سایه چشم های صورتی، کرم، نقره ای و سایه های روشن، برای خانم های عینکی مناسب تر هستند.

ریمل مناسب

برای داشتن بهترین آرایش چشم باید از بهترین ریمل ها بهره ببرید. با ریمل های حجم دهنده و ضد آب به مژه ها حجم دهید و جذابیت چشم هایتان را بیشتر کنید. حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید، ریمل به تنهایی می تواند چشم ها را جذاب کند.

منبع: پیام دلتا

به "آرایش چشم مناسب خانم های عینکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایش چشم مناسب خانم های عینکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید