آرمان شهر پاگانی از راه رسید ، تصاویری از هیولای نو ایتالیایی

به گزارش وبلاگ سیما، پاگانی اتوپیا نسخه تولیدی ابرخودرویی با نام رمز C10 است که پیش تر قول معرفی آن در این ماه داده شده بود.

آرمان شهر پاگانی از راه رسید ، تصاویری از هیولای نو ایتالیایی

به گزارش وبلاگ سیما و به نقل از وب سایت موتور1، ما خودروهای بسیاری را با نام هایی از ادبیات نمی بینیم، اما این وسیله نقلیه نام خود را از کتاب اتوپیا (آرمان شهر) توماس مور در سال 1516 گرفته است که دنیای ایده آل فیلسوف را توصیف می نماید. چنین نام بلندی به این معنی است که دستگاه نو وعده بزرگی برای تحقق بخشیدن به آن دارد.

برای ایجاد اتوپیا، پاگانی با صاحبان مدل های موجود خود مشورت کرد. آنها سه چیز را درخواست کردند: سادگی، سبکی و لذت رانندگی.

اتوپیا دارای یک موتور 6 لیتری توربو دوقلو 12 سیلندر با زاویه 60 درجه بین سیلندرهای گرفته شده از مرسدس-AMG است.

موتور این خودرو 852 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 1100 نیوتن متر گشتاور از 2800 تا 5900 دور در دقیقه فراوری می نماید. به گفته این شرکت، پیشرانه به مقدار کافی تمیز است که استانداردهای آلایندگی کالیفرنیا را برآورده کند.

خریداران می توانند یک گیربکس دستی هفت سرعته اتوماتیک را انتخاب نمایند که به ادعای پاگانی سریع ترین گیربکس ممکن با دنده های مارپیچ است. بعلاوه یک دستی هفت سرعته واقعی با پدال کلاچ نیز وجود دارد. محور عقب دارای دیفرانسیل الکترومکانیکی است.

بدنه از چیزی استفاده می نماید که پاگانی از آن به عنوان نوع نوی از فیبر کربن کلاس A یاد می نماید که 38 درصد سفتی بیشتر دارد، اما از چگالی مشابه نسخه های قبلی کربن برخوردار است. اگزوز چهارتایی تیتانیوم با روکش سرامیکی است که کمی بیش از 6 کیلوگرم وزن دارد. تمام این مواد سبک وزن، کل وزن خودرو را به 1280 کیلوگرم کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • هیولای ایتالیایی برقی سازی را رها کرد | تمرکز پاگانی بر روی 12 سیلندرها

پاگانی در ابتدا میخواهد 99 نمونه از اتوپیا کوپه می سازد. این شرکت قیمت را فاش نکرده است یا نمی گوید که تحویل چه زمانی شروع می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آرمان شهر پاگانی از راه رسید ، تصاویری از هیولای نو ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان شهر پاگانی از راه رسید ، تصاویری از هیولای نو ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید