انتقاد از برخورد با دانشجویان به دلیل چاپ عکس در نشریات دانشجویی

به گزارش وبلاگ سیما، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از برخورد با دانشجویان در دادسرای عمومی و انقلاب بخاطر ذکر نام و چاپ عکس رئیس جمهور سابق در نشریات دانشجویی انتقاد کرد.

انتقاد از برخورد با دانشجویان به دلیل چاپ عکس در نشریات دانشجویی

به گزارش وبلاگ سیما، سیده حمیده زرآبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح روز یکشنبه مجلس، با بیان این که جوانان سرمایه های کشور هستند گفت: طبق قانون رسیدگی به تخلفات نشریات دانشگاهی باید توسط کمیته انضباطی دانشجویی و کمیته ناظر بر نشریات انجام شود، اما با دانشجویان به دلیل اظهار نظرهای آنان از جمله در موارد مکرر صرفا به دلیل ذکر نام و چاپ عکس رئیس جمهور محترم سابق توسط دادسراهای عمومی و انقلاب برخورد شده است. از رئیس جمهور، مقامات قضائی، وزیر دادگستری و وزیر علوم انتظار داریم نسبت به حمایت از جوانان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

وی همچنین شهادت محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در حین تهیه گزارش از حلب را به خانواده وی و اصحاب رسانه تسلیت گفت و با تبریک به وزرای جدید ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش که پیروز به اخذ رای اعتماد از مجلس شده اند، یادآور شد: این وزارتخانه ها در فرهنگ سازی و ایجاد نشاط در جامعه نقش اساسی دارند. ما از وزیر آموزش و پرورش می خواهیم برای بهبود شرایط معیشتی فرهنگیان، تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و پیش دبستانی همتی کنند و وزرای ارشاد و ورزش هم بستر ایجاد نشاط در جامعه و رسیدگی به شرایط هنرمندان را در اولویت قرار دهند.

وی با تبریک انتصاب زهرا احمدی پور به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از دولت خواست در بکارگیری بانوان توانمند در مدیریت های کلان کشور اهتمام بیشتری داشته باشد.

این عضو فراکسیون زنان مجلس خواستار ارائه توضیحاتی از وزیر علوم درباره انتشار مقالات تقلبی در مجلات بین المللی شد و گفت: یکی از دلایل این پدیده زشت، تاکید بر رشد کمی و نگاه تبلیغاتی به انتشار مطالب علمی است.

کننده مردم قزوین در در مجلس در پایان با اشاره به قدمت 50 ساله قزوین در فعالیت های صنعتی آن اظهار کرد: با این وجود شاهد بیکاری جوانان و تعدیل نیروهای کارگری هستیم و از دولت انتظار داریم نگاه ویژه ای به صنعت استان داشته باشد و در آستانه بودجه دولت 96 بی عدالتی که در سال های گذشته در تخصیص بودجه به قزوین اجرا شده را رفع کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتقاد از برخورد با دانشجویان به دلیل چاپ عکس در نشریات دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از برخورد با دانشجویان به دلیل چاپ عکس در نشریات دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید