برادران کیایی سریال می سازند

به گزارش وبلاگ سیما، مجوز ساخت هم گناه تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیرسینمایی صادر شد.

برادران کیایی سریال می سازند

به گزارش وبلاگ سیما به نقل روابط عمومی سریال، مصطفی کیایی تهیه کننده و کارگردان این درام خانوادگی است و محسن کیایی به همراه علی کوچکی نگارش فیلمنامه را برعهده دارند.

این نخستین تجربه برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی است که در قالب سریالی اجتماعی رقم خواهد خورد.

این سریال که در مرحله پیش تولید واقع شده است تاکنون برخی از بازیگران خود را شناخته و ترکیب جدیدی از بازیگران سینما و تلویزیون را به شبکه نمایش خانگی خواهد آورد.

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان تاکنون به هم گناه پیوسته و به زودی بازیگران جدیدی به جمع آن ها اضافه خواهند شد.

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم های برگزیده ای چون عصر یخبندان، بارکد، خط ویژه و ... را در کارنامه دارد. او که با کارگردانی خط ویژه سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و با نویسندگی ضد گلوله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است، حالا با کارگردانی و نویسندگی هم گناه تجربه متفاوتی را در شبکه نمایش خانگی از سر خواهد گذراند.

هم گناه با سرمایه گذاری سرویس VOD فیلیمو در مرحله پیش تولید به سر می برد و به زودی خبرهای تکمیلی آن سریال منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برادران کیایی سریال می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادران کیایی سریال می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید