برچسب نانویی لاغری فراوری شد

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از معاونت علمی و فناوری، چاقی یک بیماری جدی است که علاوه بر عدم تناسب اندام، سلامت انسان را به خطر می اندازد. استارتاپ ها که این روزها در هر حوزه ای با اقدامی نوآورانه رنگ آمیزی بسیاری از رویاهایمان را انجام داده اند در این حوزه نیز ورود داشته اند.

برچسب نانویی لاغری فراوری شد

محققان از حوزه های گوناگون همچون زیست فناوری، نانو فناوری، مهندسی شیمی و علوم اعصاب یک کسب و کار نوپا راه انداخته اند. آنها در حوزه چاقی و درمان آن محصولی متفاوت را به زودی روانه بازار می نمایند. برچسب پوستی لاغری نام این محصول است.

نازیلا جعفری مدیر این استارت اپ درباره این محصول بیان نمود: برچسب هایی برای لاغری در بازار وجود دارد اما سازوکار اثر این برچسب متفاوت است. این برچسب قابلیت رهایش دارو دارد. دارویی که با عبور از پوست بر روی بافت چربی اثر می گذارد تا آنها را حذف کند.

وی ابراز کرد: داروی استفاده شده نیز گیاهی است و هیچ نوع ضرر و آسیبی برای سلامتی ندارد. نکته دیگر این محصول عملکرد ماده موثره گیاهی در بستری نانویی است که عملکرد آن را بهینه می نماید.

به گفته جعفری، تحقیقات بر روی فاز حیوانی با موفقیت صورت گرفته است. حیواناتی که مورد آزمایش قرار گرفتند کاهش بافت چربی شان مشهود بود. همچنین فاکتورهای خونی حیوانات نیز آنالیز شد و هیچ تغییری در آن مشاهده نشد. پس از کامل شدن مراحل تحقیقات در فاز انسانی محصول روانه بازار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برچسب نانویی لاغری فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برچسب نانویی لاغری فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید