حضور وزیر ورزش در منزل مرحوم کاشانی

به گزارش وبلاگ سیما، مسعود سلطانی فر با حضور در منزل مرحوم جعفر کاشانی به خانواده او ابراز همدردی کرد.

حضور وزیر ورزش در منزل مرحوم کاشانی

به گزارش به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) به اتفاق انصاری فرد مدیر عامل باشگاه در منزل مرحوم جعفر کاشانی حضور یافت.

وزیر ورزش و جوانان با خانواده جعفر کاشانی ابراز همدردی نموده و درگذشت یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران را بار دیگر تسلیت گفت.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که در پیامی درگذشت زنده یاد جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره و یکی از پیشکسوتان نامدار تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران را تسلیت گفته بود امروز به اتفاق محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در منزل کاشانی حضور یافت و ضمن ابراز همدردی و آرزوی صبر و شکیبایی با همسر و فرزند جعفر کاشانی به آن ها تسلیت گفت.

سلطانی فر در صحبت های خود جعفر کاشانی را یکی از فوتبالیست های تحصیلنموده ای دانست که در اوج فوتبال خود به اخلاق و تحصیل اهمیت وافری داده و علاوه بر افتخار آفرینی های بسیار در دوران ورزشکاری در سمت های مدیریتی هم دغدغه مسایل فرهنگی و ساختار سازی و تکریم پیشکسوتان و طرفداران را داشته اند و آرزوی شان خصوصی و تبدیل شدن باشگاه به باشگاهی به معنای واقعی و تمام و کمال حرفه ای و فرهنگی، ورزشی بود و باید کوشش کرد که اتفاقات رخ دهد.

سلطانی فر به دلیل سفر به بلاروس و همچنین خراسان و ماموریت کاری نتوانسته بود در مراسم وداع و یادبود حضور یابد و امروز به اتفاق انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در منزل کاشانی حضور یافت

فرزند مرحوم جعفر کاشانی هم ضمن تقدیر و تشکر ابراز همدردی صمیمانه وزیر ورزش و جوانان و جامعه ورزش عنوان داشت به داشتن چنین پدری افتخار می کنم و امیدوارم دغدغه ها و آرزو های پدرم درباره پرسپولیس و مسایل فرهنگی در ورزش با کوشش های مسوولان تحقق یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور وزیر ورزش در منزل مرحوم کاشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور وزیر ورزش در منزل مرحوم کاشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید