حضور یک ربات اسکی باز در کنفرانس جهانی ربات 2022 چین

به گزارش وبلاگ سیما، دانشگاه حمل و نقل شانگ های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات 2022 در پکن چین معرفی کرد. این کنفرانس، هفتمین کنفرانس جهانی رباتیک می باشد که در روز پنجشنبه در پکن شروع شد.

حضور یک ربات اسکی باز در کنفرانس جهانی ربات 2022 چین

به گزارش وبلاگ سیما، این ربات قادر است از شیب هایی تا زاویه 20 درجه عبور کند. این توانایی به پیست های اسکی با سختی میانه مربوط می گردد. او می تواند در هنگام فرود، راستا را برنامه ریزی نموده و در صورت وجود موانع مانور دهد و سرعتش را کم نموده یا بایستد.

در یک غرفه ویژه این نمایشگاه، ربات اسکی باز با سرعت 6 کیلومتر بر ساعت به حرکت عایدی و در طول آزمایشات توانست به سرعت 36 کیلومتر بر ساعت برسد. طراحان این ربات 35 کیلوگرمی عقیده دارند که می توان از آن در پیست های اسکی و برای نظارت بر شرایط راستاها، تحویل محموله ها و اهداف دیگر بهره برد.

کنفرانس دنیای رباتیک از 18 تا 21 آگوست در پکن برگزار می گردد و مساحت کل این نمایشگاه به 40 هزار متر مربع می رسد. سال جاری بیش از حدود 130 شرکت چینی و خارجی بالغ بر 500 ربات را ارائه خواهند کرد که 30 مدل از آن ها برای اولین بار در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. در حاشیه این همایش که با حضور بیش از 300 متخصص از 15 کشور دنیا برگزار می گردد، مسابقات سالانه رباتیک نیز برگزار می گردد و بیش از هزار نفر در آن شرکت خواهند کرد. این کنفرانس از سال 2015 در پکن برگزار می گردد.

منبع: bigasia

منبع: فرارو

به "حضور یک ربات اسکی باز در کنفرانس جهانی ربات 2022 چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور یک ربات اسکی باز در کنفرانس جهانی ربات 2022 چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید