حضور 400 استارتاپ، شرکت دانش بنیان و صنعت بزرگ کشور در INOTEX 2022

به گزارش وبلاگ سیما، دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با اعلام خبر ثبت نام در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه INOTEX 2022 با حضور حدود 400 شرکت و استارتاپ در فضایی به وسعت 5 هزار متر برگزار می گردد.

حضور 400 استارتاپ، شرکت دانش بنیان و صنعت بزرگ کشور در INOTEX 2022

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ سیما، سجاد عباسی فشمی دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری گفت: فضای ارائه غرفه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و با توجه به استقبال خوب شرکت های و استارتاپ های متقاضی ظرفیت ثبت نام برای دریافت غرفه تکمیل شده است.

او توضیح داد: نمایشگاه اینوتکس 2022 در فضایی به وسعت 5 هزار متر و حضور حدود 400 شرکت دانش بنیان و صنعتی داخلی برگزار می گردد. بعلاوه پاویون روسیه و پاویون هند نیز برقرار می باشد. در این نمایشگاه مقامات مسئول کشور های خارجی به عنوان بازدید کننده حضور خواهند داشت و از پارک اسکور کو های روسیه نیز تیمی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته فشمی نمایشگاه سال جاری با استقبال صنایع بزرگ کشور همراه بوده تا در کنار استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان برای رفع کردن احتیاج های فناورانه خود در نمایشگاه اینوتکس 2022 حضور داشته باشند. در این زمینه با برگزاری ریورس پیچ، صنایع بزرگ و فعال کشور در طول 4 روز برگزاری اینوتکس به معرفی احتیاج های فناوری خود به استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان و مخترعین خواهند پرداخت.

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با اشاره تفاوت دیگر اینوتکس 2022 با دوره های گذشته گفت: سال جاری برخلاف سال گذشته که 2 استیج برگزار گردید، شاهد برگزاری 3 رویداد استیج خواهیم بود. یک استیج با موضوعات عمومی کسب و کاری در حوزه فناوری، دیگری با موضوعات تخصصی آنالیز ترند های آینده تکنولوژی و سومین استیج نیز موضوع آنالیز حکمرانی فناورانه در حوزه دانش بنیان خواهد بود.

او توضیح داد: بیش از 30 ساعت سخنرانی، پنل و تبادل نظر با هدف فرهنگ سازی کارآفرینی و ایجاد امید و انگیزه در جوانان شامل موضوعات آنالیز موضوعات مالی، محیط زیست و توسعه پایدار، مسئولیت اجتماعی کسب و کار ها، چالش های زیست بوم نوآوری، رهبری و ایجاد تغییر در پارادایم های ذهنی از محتوا های این استیج خواهد بود.

فشمی در انتها اضافه کرد: بعلاوه رویداد جینو که مرتبط با بازی ساز ها و گیمرهاست به عنوان یکی از بخش های مجذوب کننده اینوتکس 22 می باشدکه در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه برنامه های متنوعی خواهد داشت. سال جاری بعلاوه اختتامیه رویداد کنز نیز با اختتامیه اینوتکس همزمان است که در آن به پژوهشگران جوان کشور های اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است نمایشگاه اینوتکس 2022 از سه شنبه 20 اردیبهشت الی آدینه 23 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 10 صبح تا 18 در محل پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور 400 استارتاپ، شرکت دانش بنیان و صنعت بزرگ کشور در INOTEX 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 400 استارتاپ، شرکت دانش بنیان و صنعت بزرگ کشور در INOTEX 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید