خدمات بلاعوض صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان

به گزارش وبلاگ سیما، صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات بلاعوضی را در قالب خدمات توانمندسازی برای اخذ تاییدیه ها و استاندارد های ملی و بین المللی به شرکت های دانش بنیان ارائه می نماید.

خدمات بلاعوض صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ سیما، دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان به مناسبت هفته ملی استاندارد با موضوع استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناورانه، استاندارد های ملی و بین المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، نفت و گاز، ساختمان، حمل و نقل، کشاورزی، برق و انرژی، استانداردسازی، ابزار توسعه آزمایشگاه (همکاری با آزمایشگاه ها)، استقرار استاندارد های سیستم های مدیریتی، نقش و مزایای آن و ابزار های حمایتی صندوق در استانداردسازی محصولات دانش بنیان برگزار می گردد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام برای حضور در این همایش به لینک forms.inif.ir/standard مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02142170000 تماس حاصل نمایند.

دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان به مدت پنج روز طی روز های 17 تا 21 مهرماه امسال از ساعت 10 تا 17 برگزار می گردد.

شعار روز جهانی استاندارد در سال 2021، منظره مشترک برای جهانی بهتر است و شرکت های دانش بنیان می توانند در این روز سوالات و مسائل خود را در حوزه های مختلف استاندارد با مشاوران متخصص این حوزه مطرح نمایند.

لازم به ذکر است؛ صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات بلاعوضی را در قالب خدمات توانمندسازی برای اخذ تاییدیه ها و استاندارد های ملی و بین المللی به شرکت های دانش بنیان ارائه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خدمات بلاعوض صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات بلاعوض صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید