همایشها و نمایشگاه ها

معرفی ظرفیت های فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری

طبق برنامه ریزی های اجرا شده داشته های فرهنگی و گردشگری استان فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی می شود.

26 بهمن 1402

برپایی سومین جشنواره ملی حکمت فردوسی و نمایشگاه گروهی هنرهای شاهنامه ای

به گزارش خبرنگاران ، این نمایشگاه که به همت بنیاد فردوسی، موسسه فردوسی توسی و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار می گردد با سخنرانی یاسر موحدفرد، دبیرکل بنیاد فردوسی و مدیرعامل موسسه فردوسی توسی با موضوع جایگاه هنر در شاهنامه فردوسی و اجرای شاهنامه...

27 شهریور 1402

تخصیص 183 میلیارد تومان در آینده نزدیک به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: واریز سهم الشرکه بازنشستگان فرهنگی از سه ماه به حدود 15 روز رسیده است.

27 مهر 1401

خواهرخواندگی شهرهای مرزی کشورها راهی برای توسعه روابط فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد خواهر خواندگی شهرهای مرزی کشورها با شهرهای مرزی کشورهای همسایه را برای توسعه روابط به یونسکو داد.

8 مهر 1401

بوم! خودکشی فضاپیمای ناسا

یک فضاپیمای ناسا روز دوشنبه درعملیاتی تمرینی با سرعت بسیار زیادی به یک سیارک برخورد کرد. این عملیات در شرایط کاملا واقعی و با هدف آمادگی برای روزی که اجرام آسمانی در حال برخورد با زمین باشند انجام شد.

6 مهر 1401

حضور یک ربات اسکی باز در کنفرانس جهانی ربات 2022 چین

دانشگاه حمل و نقل شانگ های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات 2022 در پکن چین معرفی کرد. این کنفرانس، هفتمین کنفرانس جهانی رباتیک می باشد که در روز پنجشنبه در پکن شروع شد.

30 مرداد 1401

مرد پرنده سقوط کرد

فرانکی زاپاتا، مخترع فرانسوی یک تخته پرنده شخصی، در دریاچه ای در شهر بیسکاروس سقوط کرد.

17 تیر 1401

افزایش معنادار مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری در کشور

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با افزایش معنادار مصرف کود های فسفاته و پتاسه در سال جاری، به استاندارد های ابلاغی مقادیر مصرف کود های مذکور نزدیک می شویم.

12 تیر 1401

2 رمان روانشناختی تازه در حوزه توسعه فردی از انتشارات کتاب کوله پشتی

نشر کتاب کوله پشتی یک مؤسسه انتشاراتی کتاب در ایران است که از سال 1390 فعالیتش را شروع و عمده فعالیتش در زمینه ادبیات داخلی و خارجی است. معروفیت این انتشاراتی از آنجایی است که برای نخستین مرتبه در ایران، کتاب های منتشر شده را دارای گارانتی رسمی کرده است.

9 تیر 1401

حضور 400 استارتاپ، شرکت دانش بنیان و صنعت بزرگ کشور در INOTEX 2022

دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با اعلام خبر ثبت نام در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه INOTEX 2022 با حضور حدود 400 شرکت و استارتاپ در فضایی به وسعت 5 هزار متر برگزار می گردد.

21 خرداد 1401

حضور پومسه روهای 62 کشور در مسابقات قهرمانی دنیا

یازدهمین دوره رقابت های پومسه قهرمانی دنیا با حضور تکواندوکارانی از 62 کشور دنیا برگزار خواهد شد.

15 خرداد 1401

سرمایه گذاری خارجی در منطقه ها آزاد کشور و صدور کالا به وسیله توسعه چابهار

دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری و صنعتی ایران درباره فرایند روبه رشد سرمایه گذاری خارجی در منطقه ها آزاد اظهار امیدواری کرد و توسعه منطقه آزاد چابهار را نیازمند تدوین برنامه های کامل تری دانست.

13 اردیبهشت 1401

ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ثبت نام رویداد الکام پیچ به عنوان یکی از بخش های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ 1400 از 21 دی ماه آغاز می شود و تا 12 بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

19 فروردین 1401

48 پروژه بزرگ سرمایه گذاری صنعتی کشور کدامند؟

تهران (پانا) - دبیر کارگروه پیشرانان پیشرفت ایران لیست و جزئیات 48 پروژه بزرگترین رویداد سرمایه گذاری صنعتی کشور در دولت سیزدهم را گفت.

18 فروردین 1401

برترین شرکت های هواپیمایی سال 2018

ده شرکت هواپیمایی برتر سال 2018یکی از مهمترین موارد در خصوص سفر و برنامه ریزی های قبل از سفر رزرو بلیط هواپیما و انتخاب خط هوایی مناسب است که هم از امنیت و رفاه خوبی برخوردار باشد و هم قیمت و هزینه متناسبی داشته باشد. خیلی از ما برای انتخاب نوع خط هواپیمایی...

15 اسفند 1400

پربازدیدترین موزه های کشور در نوروز 1400

مدیرکل موزه های کشور با اشاره به بازدید میلیونی از موزه ها، محوطه ها و آثار تاریخی در تعطیلات نوروز، کاخ سعدآباد تهران را همچون سال های قبل پربازدیدترین مجموعه تاریخی دانست.

13 اسفند 1400

پذیرش اثر گرافیست خوزستانی در چهلمین جشنواره تئاتر فجر

خبرنگاران/خوزستان پوستر طراحی شده رسول حق جو، هنرمند گرافیست خوزستان، به بخش مسابقه پوستر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

7 اسفند 1400

لذت قایق سواری در سیاتل تجربه کنید

از پیوجنت ساند تا دریاچه واشینگتن، چیزی حدود 200 کیلومتر راه است، بسیاری از ساکنان سیاتل در فصل های گرم یا اوایل پاییز و بهار برای قایق رانی به این دریاچه می آیند که چشم انداز ها شکفت انگیزی دارد.

21 بهمن 1400

معتضد: نام جمهوری آذربایجان را کاملا مهمل و بیخود گذاشتند؛ اسنادش هم موجود است

خسرو معتضد مورخ سرشناس و برجسته ایرانی در همایش بین المللی آنالیز تحولات قفقاز گفت: نام آذربایجان از این جهت انتخاب شد که گمان می رفت با برقراری جمهوری آذربایجان، آذربایجان ایران هم با آن یکی می گردد.

9 بهمن 1400

خدمات بلاعوض صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان

صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات بلاعوضی را در قالب خدمات توانمندسازی برای اخذ تاییدیه ها و استاندارد های ملی و بین المللی به شرکت های دانش بنیان ارائه می نماید.

24 مهر 1400
تعداد: (79)