دروسی: از کسی کینه ای ندارم و تصمیم مدیران رم را درک می کنم، دوست دارم مربی شوم

به گزارش وبلاگ سیما، دانیله دروسی، هافبک ایتالیایی رم که در خاتمه فصل از این تیم جدا می گردد می گوید علاقه مند به مربیگری در آینده است.

دروسی: از کسی کینه ای ندارم و تصمیم مدیران رم را درک می کنم، دوست دارم مربی شوم

به گزارش وبلاگ سیما، دانیله دروسی که در خاتمه فصل جاری به حضور 18 ساله اش در رم خاتمه خواهد داد و دیدار پیش روی رم با پارما آخرین بازی اش را برای این تیم انجام خواهد داد، بعدازظهر امروز (سه شنبه) با حضور در کنفرانس خبری که به همین منظور تدارک دیده گردد بود، در حالی که احساسی شده بود، گفت: در ماجراهای ناخوشایندی که در گذشته من هم در آن دخیل بودم، ترجیح می دادم انتخاب های متفاوتی انجام می دادم. اگر چوب جادو داشتم، دوست داشتم چند جام بیشتر در کلکسیون افتخاراتم قرار می دادم اما هرگز ذهنیتم را نسبت به باشگاه رم تغییر نمی دادم و پوشیدن پیراهن این تیم را انتخاب می کردم.

وی اضافه نمود: طرفداران همواره به من عشق ورزیدند و من هم سعی کردم جواب لطف و محبت آنها را با انتخاب پیراهن رم نشان دهم. ما یکدیگر را انتخاب کردیم. در آینده هم از روی سکوها ساندویچ و نوشیدنی به دست، دوستانم در داخل زمین را تشویق خواهم کرد. من تصمیم مدیران باشگاه رم را درک می کنم. من 35 ساله هستم و شناخت خوبی از فوتبال دارم و نمی خواستم آرامش تیم را به هم بریزم. راضی نیستم اما از کسی در باشگاه هم کینه ای ندارم و تصمیم باشگاه را درک می کنم. از هیئت مدیره باشگاه به خاطر پیشنهادی که به من داشتند، تشکر می کنم و برای شان احترام زیادی قائل هستم، اما هنوز حس یک فوتبالیست را دارم.

دروسی 35 ساله که از سال 2001 تا کنون در 615 بازی برای جالوروسی به میدان رفته و 63 گل نیز به ثمر رسانده است، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: من در اینجا رشد کردم و طرفداران به من آموختند که عاشق این تیم باشم. جالا می توانم به آنها توصیه کنم که در کنار تیم محبوب شان بمانند. آنها طرفداران خوبی هستند. دوست دارم مربی شوم و خود را در حال حاضر مناسب پست مدیر ورزشی تیم نمی بینم. باید مطالعه کنم و چیزهایی در این راه یاد بگیرم و باید بگویم سفری طولانی در پیش دارم.

وی اضافه نمود: پس از بازی رم و پارما که آخرین بازی فصل است، به تعطیلات خواهم رفت و احتیاج به زمان دارم تا در خصوص فوتبال فکر کنم. در خصوص آینده حرفه ای ام هم باید با خانواده و مدیر برنامه هایم صحبت کنم. باید از خدا بابت چنین دوران حرفه ای ام تشکر کنم چون کاری که می خواستم را کردم و برای تیمی بازی بازی کردم که عاشقش هستم. از هم تیمی ها و رقبایم تشکر می کنم که من را سرزنده نگه داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دروسی: از کسی کینه ای ندارم و تصمیم مدیران رم را درک می کنم، دوست دارم مربی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروسی: از کسی کینه ای ندارم و تصمیم مدیران رم را درک می کنم، دوست دارم مربی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید