نتیجه منصفانه نبود، اجازه بدهند نتیجه در زمین تعیین گردد

به گزارش وبلاگ سیما، فراز کمالوند پس از شکست دو بر صفر امشب پارس جنوبی جم مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی گفت: بازی خیلی خوبی بود اما نتیجه منصفانه نبود. از بازیکنانم نهایت تشکر را می کنم که فوتبال خوبی بازی می نمایند.

نتیجه منصفانه نبود، اجازه بدهند نتیجه در زمین تعیین گردد

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: مهدی ترکمان ستاره بازی بود که قراردادش 200 میلیون تومانی بود. ما با این بودجه واقعا در بین تیم های بالای جدول خیلی کمتر می گیریم.

وی درباره تصمیمات داور مسابقه در این دیدار توضیح داد: فیلم صحنه گلی که داور آفساید اعلام نمود موجود است. واقعا کجای گلی که زدیم اشتباه بود. اگر قرار است نتیجه تعیین گردد بگذاریم در زمین مسابقه باشد. گل اول استقلال روی اشتباه دوازه بان ما بود اما نوش جان استقلال! چون در طول بازی رخ داد.

کمالوند اضافه نمود: مسائل پارس جنوبی بسیار زیاد است. شب قبل از مسابقه پول هتل تیم را یکی از اعضای تیم از جیبش داد تا اسکان پیدا کنیم. برای اولین بار پنج بازیکن تازه وارد در لیگ برتر آوردیم و فقط می گویم اجازه دهند در زمین بازی نتیجه تعیین گردد. انصاف نیست گل و دو خطای پنالتی ما را نگیرند.

کمالوند درباره عملکرد استقلال تهران تاکید نمود: به استقلال احترام می گذارم و استراماچونی تیم خوبی درست نموده است. من انتظار دارم بازی عادلانه برگزار گردد. 10 میلیارد بودجه داریم که آن هم هنوز نمی دهند.

وی بار دیگر به انتقاد از تیم داوری پرداخت و گفت: کنار زمین شلوع نمی کنیم و اعتراض داوری هم نمی کنیم. از آقای ممبینی می خواهیم حالا که بازی تمام شده است احقاق حق کند. ما نمی خواهیم نه قهرمان شویم و نه کاری کنیم بلکه فقط می خواهیم سقوط نکنیم.

کمالوند در خاتمه درباره عملکرد شاگردان خود اضافه نمود: در این بازی ها هشت موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و خیلی خوب بودیم. در سه بازی که با مدعیان قهرمانی یعنی استقلال پرسپولیس و تراکتور داشتیم شایسته شکست نبودیم و می توانستیم امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتیجه منصفانه نبود، اجازه بدهند نتیجه در زمین تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه منصفانه نبود، اجازه بدهند نتیجه در زمین تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید