راهنمای خرید در لندن

به گزارش وبلاگ سیما، خرید در لندن، تجربه ای متفاوت و لذت بخش است. با خبرنگاران همراه باشید تا با بهترین منطقه ها خرید در این شهر آشنا شویم.

راهنمای خرید در لندن

لندن، یکی از برترین شهرهای دنیا برای خرید است؛ به خصوص برای خرید محصولات مرتبط با مد و پوشاک. ان شهر بزرگ و تماشای، منطقه ها و خیابان های خرید متعددی دارد و میزبان برترین برندهای دنیا در زمینه های مختلف است. خرید در لندن، تجربه ای هیجان انگیز و فرق دارد. در این شهر هر چیزی که فکر کنید پیدا می شود از کالاهای لوکس و گران تا اجناس ارزان تر.

در لندن، مراکز خرید بزرگ و دپارتمان استورهای بسیار مشهوری وجود دارد. علاوه بر این مراکز، در خیابان های شهر هزاران بوتیک کوچک و بزرگ دیده می شود که در آنها می توانید برترین محصولات و سوغات را خریداری کنید. به راحتی می توانید یک روز کامل را برای خرید در لندن وقت بگذارید. بدون اینکه خسته شوید.

برای اینکه تجربه لذت بخشی از خرید در لندن داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید. در ادامه با برترین منطقه ها خرید در لندن آشنا می شویم.

خیابان آکسفورد

قلب منطقه ها خرید در لندن، خیابان آکسفورد است که بیش از 300 فروشگاه، اوت لت برندهای مشهور و بوتیک دارد. در این خیابان می توانید برترین خرید در لندن را تجربه کنید. مشهورترین فروشگاه های زنجیره ای و دپارتمان استورهای لندن در این خیابان قرار دارند. در خیابان های فرعی تر می توانید فروشگاه های ارزان تر هم پیدا کنید و از شلوغی جمعیت گردشگران و اهالی شهر دور بمانید.

خیابان ریجنت (Regent) و خیابان جرمین (Jermyn)

این دو خیابان از شیک ترین و به روزترین خیابان های خرید در لندن هستند. در خیابان ریجنت می توانید فروشگاه های مد با قیمت های میان رده را ببینید. ضمناً تعدادی از قدیمی ترین و مشهورترین فروشگاه های شهر در این خیابان واقع شده اند. یک فروشگاه اپل و فروشگاه های مشهور Hamleys و Liberty در این خیابان قرار گرفته است.

خیابان تاریخی جرمین در نزدیکی خیابان ریجنت است و بیشتر به خاطر فروشگاه های پوشاک آقایان مشهور است. علاوه بر پوشاک، تعدادی فروشگاه کفش هم در این خیابان دیده می شود.

خیابان باند (Bond) و منطقه می فر (Mayfair)

این دو منطقه از برترین منطقه ها خرید در لندن هستند که در آنها می توانید برندها و فروشگاه های لوکس را ببینید. حتی اگر قصد و توانایی خرید پوشاک برند و محصولات لوکس ندارید، قدم زدن در این منطقه ها و تماشای مغازه ها و ویترین ها خالی از لطف نیست. این منطقه یکی از برترین و لوکس ترین منطقه ها خرید در لندن محسوب می شود که در آن می توانید نام های مشهوری چون Burberry، لویی ویتون و Tiffany & Co را ببینید و از آنها خرید کنید.

وست فیلد (Westfield)

وست فلید دو مرکز خرید بزرگ در لندن دارد یکی در منطقه وایت سیتی (White City) و دیگری در استراتفورد (Stratford). وست فیلد لندن میزبان برترین برندهای لوکس در زمینه مد و پوشاک و متعلقات است. در این مراکز خرید علاوه بر فروشگاه، سالن ورزشی، سینما، رستوران، کافه و امکانات تفریحی هم وجود دارد، همگی زیر یک سقف.

اگر از دوستداران مراکز خرید بزرگ هستید، وست فیلد استراتفورد را از دست ندهید. این مرکز 250 فروشگاه و بیش از 70 رستوران دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا است.

خیابان کرنبی (Carnaby)

این منطقه بین خیابان های ریجنت و آکسفورد قرار گرفته است و میزبان صدها برند، ده ها رستوران، کافه و... است. گذرگاه های طاق دار نمادین، میزبان بوتیک های مستقل، برندهای لوکس و نام های نو در عرصه مد هستند. خرید در این منطقه خسته کننده نیست. هر گوشه ای از آن جاذبه ای دارد که توجه تان را جلب می کند. حتی اگر خرید نکنید، تماشای بوتیک ها و فروشگاه ها و مردمی که با شور و هیجان خرید می کنند، تجربه ای لذت بخش است. اگر از قدم زدن خسته شدید، می توانید در یکی از کافه ها و رستوران ها، استراحت کنید و غذایی نوش جان کنید.

کاونت گاردن (Covent Garden)

اگر در پی پوشاک خاص، هدایای منحصربه فرد، شیرینی های کمیاب و زیورآلات دست ساز هستید، کاونت گاردن برترین جا برای خرید و گشت و گذار است. در این منطقه هر چیزی که فکر کنید پیدا می شود. از کفش و پوشاک گرفته تا صنایع دستی و آثار هنری. خیابان های اطراف این ناحیه از محبوب ترین منطقه ها خرید شهر هستند.

کینگز رود (Kings Road)

بوتیک های شیک، برندهای خاص، فروشگاه های برترین طراحان مد و ده ها رستوران و کافه در این منطقه در کنار هم قرار گرفته اند و میزبان اهالی شهر و گردشگران اند. میدان Duke of York Square در انتهای کینگز رود، میزبان بیش از 30 فروشگاه مد و سبک زندگی است از جمله یکی از بزرگترین فروشگاه های زارا (Zara) در اروپا. یک بازارچه آنتیک هم در این منطقه وجود دارد که سر زدن به آن برای دوستداران کالاهای آنتیک، خالی از لطف نیست.

نایتسبریج (Knightsbridge)

گردشگران لندن که از گوشه و کنار دنیا به این شهر سفر کرده اند معمولا برای گشت و گذار در این منطقه وقت می گذارند. آنها به شوق تماشا و خرید از برترین فروشگاه های این منطقه به آن سر می زنند. برندهای برتر و نوترین محصولات روز را می توانید در این منطقه پیدا کنید. این منطقه بیشتر به خاطر دپارتمان استورهای معروف هرودز (Harrods) و هاروی نیکولز (Harvey Nichols) به معروفیت رسیده است.

ناتینگ هیل (Notting Hill)

این منطقه به لطف فیلمی به همین نام، در دنیا به معروفیت رسیده است. فروشگاه های کوچک و منحصربه فرد این ناحیه، که پوشاک و محصولات خاص عرضه می کنند از مجذوب کنندهیت های این منطقه برای گردشگران است. اشیای آنتیک کمیاب، هدایای منحصربه فرد کتاب و غذاهای ارگانیک از دیگر اجناس و محصولاتی است که در این منطقه پیدا می شود. یک بازار محبوب به نام بازار پرتوبلو (Portobello Road Market) در خیابانی 1/6 کیلومتری هر روز برپا می شود که پر از غرفه های مجذوب کننده و پرجنب وجوش است.

در منطقه Westbourne Grove که در نزدیکی ناتینگ هیل قرار گرفته است، فروشگاه های شیک تر پیدا می شود که برترین برندها در آن کنندگی دارند. ضمناً کافه ها و گالری های هنری، بخش دیگری از مجذوب کنندهیت این منطقه برای گردشگران و اهالی شهر هستند.

اسپیتال فیلدز (Spitalfields)

برای اینکه از برترین فروشگاه های مستقل خریداری کنید، حتما به این منطقه سر بزنید. کسب و کارهای خلاق و برندهای نو را می توانید در این منطقه پیدا کنید. بازار قدیمی اسپیتال فیلدز در همین منطقه قرار گرفته است. غرفه های این بازار محصولاتی مانند اشیای آنتیک، لباس و کفش و غذای خیابانی می فروشند. این بازار به سبک ویکتوریایی ساخته شده و طاق های زیبایی دارد.

منبع: کجارو / visitlondon.com

به "راهنمای خرید در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید