رقابت 25 انیمیشن بلند برای اسکار 2019

به گزارش وبلاگ سیما، آموزشگاه علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 25 انیمشن بلند واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین انیمیشن این جوایز سینمایی را خاطرنشان کرد.

رقابت 25 انیمیشن بلند برای اسکار 2019

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از ایندی وایر، جزیره سگ ها ساخته وس اندرسون، شگفت انگیزان 2 محصول کمپانی پیکسار در کنار آثاری از استودیو انیمیشن دیزنی از مهم ترین این آثار هستند و نکته قابل توجه رکورد حضور 7 انیمیشن ژاپنی در این فهرست است که برای کسب اسکار بهترین انیمیشن بلند در نودویکمین جوایز سینمایی اسکار به رقابت خواهند پرداخت.

در فهرست نامزدهای نهایی جوایز اسکار 2019 که روز 22 ژانویه اعلام می گردد، پنج اثر به عنوان نامزدهای نهایی شاخه بهترین انیمیشن معرفی می شوند و در حال حاضر دو انیمیشن جزیره سگ ها و شگفت انگیزان 2 از مهم ترین شانس های کسب این جایزه محسوب می شوند.

انیمیشن شگفت انگیزان 2 به فروش بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته است و قسمت اول این انیمشن نیز در سال 2004 برنده اسکار شد. از جمله برندگان اخیر جایزه بهترین انیمیشن بلند اسکار می توان به کوکو، زوتوپیا، درون و بیرون و قهرمان بزرگ 6 اشاره نمود.

فهرست 25 انیمیشن رقابت کننده برای جایزه اسکار سال 2019 از این قرار است:

آنا و برونو، دکتر زوس،گرینچ، انسان اولیه، آتش بازی، روز خوبی داشته باشید، هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی، شگفت انگیزان 2، جزیره سگ ها، قوانین جهان: قسمت 1، لیز و پرنده آبی، لو روی دیوار، MFKZ، ماکیا: وقتی گل موعود شکوفه داد، شب کوتاه است: به قدم زدن ادامه بده دختر، در مسیر خوشبتی، رالف اینترنت را خراب می نماید، ر.بن براندت: مجموعه دار، استابی: یک قهرمان آمریکایی، شرلوک گنومز، کوچک پا، مرد عنکبوتی: به درون جهانی عنکبوتی، قصه های بلند، تایتان های نوجوان به سینما می آیند!، تیتو پرندگان.

فهرست نامزدهای نهایی جوایز اسکار 2019 روز 22 ژانویه (دوم بهمن) اعلام می شوند و مراسم اعطای جوایز نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار نیز روز 24 فوریه 2019 (یکشنبه، 5 اسفند) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رقابت 25 انیمیشن بلند برای اسکار 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 25 انیمیشن بلند برای اسکار 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید