سعادتمند: ماجرای منشا چه ربطی به ماجرای حقیقی دارد؟

به گزارش وبلاگ سیما، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال از رایی که برای منشا صادر شده به شدت ناراحت است و انتقاد هایی را نسبت به اعلام رای علیه این بازیکن مطرح نموده است.

سعادتمند: ماجرای منشا چه ربطی به ماجرای حقیقی دارد؟

حقیقی کجا فوتبال بازی می نماید؟

احمدسعادتمند، رئیس هیات مدیره استقلال درباره محرومیت موقت گادوین منشا توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این واکنش را نشان داد: ابتدا از مطرح کردن شایعه دوپینگ روح الله باقری شروع می کنم. بازیکن جوان ما در امسال تست نداده است، دوم اینکه بیرون آمدن این خبر نشان می دهد که یک سری عزیزان خواستار موفقیت استقلال نیستند. مورد بعدی نداشتن زمین تمرین برای استقلال بود، مسئله ای که خیلی از مربیان لیگ رجحان از نداشتن زمین مناسب گله مند هستند. ظاهرا تیم فوتبال امید نیز خیلی از محل تمرین خود رضایت کامل ندارد. فتحی مدیرعامل استقلال زحمت پیدا کردن زمین را کشید و تیم اکنون مشکل خاصی ندارد. اما درباره منشاء باید بگویم که دلیلی باعث شده این بازیکن عکس العمل نشان داده است. کاری به عکس العمل منشا ندارم، اما چرا عزیزان در کمیته اخلاق با این عجله محرومش کردند؟ اگر کسی خاطی باشد، او را دعوت می نمایند تا به همراه وکیلش مستندات و مدارکش را بیاورد و سپس قاضی رأی بدهد، اما درست در زمان سفر استقلال به قطر برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا، چنین خبری را اعلام کردند. استقلال قرار است در قطر بازی سنگینی انجام دهد و می توانستند پس از آن محرومیت منشا را اعلام نمایند. این اقدام جالب نیست. سعادتمند درباره ربط این ماجرا با ماجرای حقیقی و خطیرهم حرف هایی دارد: موضوع بین علی خطیر معاون باشگاه و علیرضا حقیقی به 5،6 روز پیش بازمی شود، اما چرا او را همزمان با منشا محروم کردند؟ حقیقی کجاست که او را محروم کردند؟ شاید در تیمی بازی می نماید که من اطلاعی ندارم. اتفاق حقیقی و خطیر برای چند روز پیش بوده، چرا همزمان با اعزام استقلال به قطر، او را در کنار منشا محروم کردند؟ این کار جالب نیست.

رئیس هیئت مدیره استقلال با اشاره به ممنوع الخروج شدن مهدی رحمتی و اتفاقی که برای فرهاد مجیدی افتاد، نیزگفت: پاسپورت رحمتی در اداره گذرنامه بود و پس از چند ساعت به تیم اضافه شد. در رابطه با مجیدی به این نکته اشاره کنم که خودش اعلام نموده که همه باید به قانون احترام بگذاریم و موظف هستیم برابر قانون سر تعظیم فرود بیاوریم. شاید دیالوگ رد و بدل شده بین آن مأمور با مجیدی خیلی خوب نبوده، اما این حواشی در حال حاضر کمکی به باشگاهی که درگیر آسیا است، نمی نماید.

10-390

منبع: ایران ورزشی

به "سعادتمند: ماجرای منشا چه ربطی به ماجرای حقیقی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: ماجرای منشا چه ربطی به ماجرای حقیقی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید