شهردار: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی شود

به گزارش وبلاگ سیما، شهردار تهران با تاکید بر لزوم احداث مراکز مکانیزه پسماند با هدف تحقق سلامت شهروندان، گفت: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی شود.

شهردار: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی شود

به گزارش وبلاگ سیما، پیروز حناچی در مراسم افتتاح 20 پروژه شهری منطقه 6 تهران، در حاشیه افتتاح مرکز پسماند مکانیزه این منطقه، در جمع وبلاگ سیما گفت: در پروژه ای که امروز افتتاح شد تنها بحث اختصاص اعتبار و هزینه آن مطرح نیست و آنچه که به عنوان اولویت افتتاح این پروژه محسوب می شود افزایش سلامت ساکنان منطقه است. در حقیقت در شهر تهران روزانه 9000 تن زباله فراوری می شود که با احداث چنین مراکزی شاهد کاهش فراوری زباله در مبدأ هستیم.

وی اضافه کرد: قطعاً در راستا تحقق کاهش فراوری زباله، نیازمند آموزش شهروندان هستیم، به شکلی که بتوانیم زباله ها را از مبدأ تفکیک کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فراوری روزانه 250 تن زباله در منطقه 6 تهران، گفت: با افتتاح این مرکز روزانه 48 تن از زباله های این منطقه از مبدأ تفکیک می شود.

حناچی در مورد هزینه احداث این مرکز در منطقه 6 گفت: احداث چنین مراکزی موجب جبران هزینه ای که برای آن ها شده است، می شود و در حقیقت هزینه ای که برای احداث این مرکز صرف شده به شهرداری تهران برمی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهردار: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار: هزینه احداث مراکز مکانیزه پسماند به شهرداری تهران برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید