فرودگاه دبی، برنده دو جایزه در مراسم نوآوری های هوایی شد

به گزارش وبلاگ سیما، اجلاس نوآوری های هوایی با هدف آنالیز مسائل مربوط به نوآوری های صورت گرفته در زمینه ارتقاء امنیت و بهبود تجربه مسافر در امارات متحده عربی برگزار گردید.

فرودگاه دبی، برنده دو جایزه در مراسم نوآوری های هوایی شد

فرودگاه های دبی پیروز به کسب دو جایزه در اجلاس نوآوری های هوایی در مراسم ماه نوآوری ها شد که روز 28 فوریه و از طریق اداره کل عمومی هواپیمایی امارات متحده عربی (GCAA) و به عنوان بخشی از کوشش های استراتژیک آن برای حمایت از نوآوری در بخش حمل و نقل کشور برگزار گردید.

فرودگاه دبی در دو دسته ارتقاء امنیت حمل و نقل هوایی برای پلت فرم ایمنی AMIN خود و نیز، بهبود تجربه مسافر با اپلیکیشن انجمن فرودگاه شهری پیروز به کسب جایزه شد. AMIN، امنیت فرودگاه را با استفاده از متمرکزسازی اطلاعات امنیتی از طریق نرم افزار و سیستم تامین می نماید تا متخصصان امنیت فرودگاه بتوانند اطلاعات را تجزیه و تحلیل و پردازش نمایند.

اپلیکیشن انجمن فرودگاه چشم اندازی واقعی از عملیات های پیچیده فرودگاهی برای کارکنان 68 شرکت مختلف فعال در فرودگاه فراهم می آورد تا بتوانند تجربه ای هموار و راحت برای صدها هزار مسافر روزانه خود ایجاد نمایند.

اجلاس نوآوری های هوایی و جوایز آن با حمایت سلطان بن سعید المنصوری، وزیر اقتصاد امارات متحده عربی، برگزار گردید تا متخصصان صنعت هواپیمایی، مدیران شرکت ها، کارآفرینان و سرمایه گذاران گرد هم آورد تا در خصوص مسائل مربوط به نوآوری در زمینه بهبود تجربه مسافر و ارتقاء استانداردهای ایمنی و امنیت هواپیمایی با هم به گفتگو و گفتگو بپردازند.

بوتی قوروش، معاون تامین امنیت فرودگاه های دبی (نفر دوم از سمت راست در عکس) جایزه مربوط به بخش مسائل امنیتی را دریافت کرد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "فرودگاه دبی، برنده دو جایزه در مراسم نوآوری های هوایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه دبی، برنده دو جایزه در مراسم نوآوری های هوایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید