فیلم ، زهکلوت زیر آب؛ اینجا مردم حبس شده اند

به گزارش وبلاگ سیما، فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه شرایط مردم زهکلوت خوب نیست گفت: شهر در محاصره سیل قرار داشته و مردم در خانه های خود حبس شده اند.

فیلم ، زهکلوت زیر آب؛ اینجا مردم حبس شده اند

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از تسنیم، محمود قانعی فرد با اشاره به آخرین شرایط سیلاب ها در این منطقه گفت: شرایط شهر زهکلوت خوب نیست و تمام شهر را آب گرفته است.

وی با اشاره به خسارت سیلاب ها در این شهرستان گفت: خوشبختانه تا به امروز تلفات جانی در این منطقه به سبب سیلاب ها نداشتیم اما تلفات دامی بسیار بالایی رخ داده است.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب بیان نمود: 10 پل با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در این منطقه تخریب شده و خسارت بسیار بالایی به این شهرستان وارد شده است.

وی با بیان اینکه شهر زهکلوت کاملا در محاصره سیل قرار گرفته ادامه داد: داخل شهر را هم کاملا آب گرفته و مردم در خانه هایشان گیر افتاده اند.

قانعی فرد ادامه داد: مردم شهر زهکلوت در این شهرستان شب گذشته را بر روی پشت بام ها گذراندند و شرایط مردم این منطقه خوب نیست و در خانه های خودشان گیر کردند.

وی بیان نمود: تمامی منازل این شهر تا یک متر زیر آب بوده، روستاها زیر آب هستند و تمامی مسیرها در این منطقه بسته شده و هیچ راه ارتباطی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه تعدادی از مردم منطقه هم در تالاب جازموریان گیر نموده اند، افزود: با وجود همه هشدارهایی که از قبل نسبت به احتمال وقوع سیل داده بودیم متاسفانه مردم توجه نکردند.

وی با عنوان اینکه تعدادی از مردم منطقه در تالاب جازموریان گیر افتاده اند گفت: متاسفانه ما در حال حاضر هیچ اطلاعی از شرایط این افراد نداریم.

قانعی فرد علت آبگرفتگی شهر زهکلوت را تخریب پل ها ورودی و خروجی شهر بیان نمود و افزود: تمامی راه های ارتباطی بسته است و در کوشش هستیم تا راه ها باز شده و بتوانیم یاری رسانی به مردم منطقه را شروع کنیم.

وی بیان نمود: تمام مسئولان استان و جانشین مدیریت بحران کشور ورود نموده و به این منطقه سفر نموده اند تا هر چه سریع تر مشکل مردم را رفع کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم ، زهکلوت زیر آب؛ اینجا مردم حبس شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، زهکلوت زیر آب؛ اینجا مردم حبس شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید