لیگ قهرمانان اروپا؛ عملیات غیرممکن آژاکس در خانه رئال، جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام

به گزارش وبلاگ سیما، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو دیدار شروع می گردد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ عملیات غیرممکن آژاکس در خانه رئال، جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام

به گزارش ، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری دو دیدار شروع می گردد که از ساعت 23 و 30 دقیقه دورتموند از تاتنهام میزبانی می نماید و رئال مادرید پذیرای آژاکس است.

دورتموند - تاتنهام (0-3)

تیم های دورتموند و تاتنهام امشب در استادیوم سیگنال ایدونا پارک در حالی به مصاف هم می روند که دورتموند در دیدار رفت در لندن با سه گل مغلوب شاگردان پوچتینو شد.

زنبورها این روزها کاملا با شرایط آرمانی ابتدای فصلشان فاصله گرفتند و اصلا در اوج قرار ندارند. آنها از هفت بازی آخر خود فقط یک پیروزی خفیف به دست آوردند و در مسابقه آخرشان نیز در بوندس لیگا مغلوب آگزبورگ شدند تا اختلاف امتیاز خوبی که با بایرن ایجاد نموده بودند از بین برود و باوارایی ها در جدول به آنها برسند.

تنها خبر خوب این روزها برای شاگردان فاوره، بازگشت مارکو رویس کاپیتان این تیم از بند مصدومیت است. رویس که به دلیل مصدومیت بازی رفت را از دست داده بود، در مسابقه امشب می تواند برای تیمش به میدان برود. البته هنوز پولیشیچ ، پیژچک و اشملزر در تیم دورتمخوند مصدومند و برای این مسابقه در دسترس نیستند.

در طرف مقابل تیم تاتنهام نیز پس از برد بازی رفت مقابل دورتموند دیگر پیروز به کسب پیروزی نشده است و مقابل برنلی و چلسی باخته و برابر آرسنال ابتدای همین هفته مساوی نموده است.البته برد بازی رفت آنقدر قاطعانه بود که حتی تاتنهامی که از شرایط آرمانی دور باشد هم بتواند جواز حضور در مرحله بعد را بگیرد. البته تاتنهام در شرایطی آن پیروزی سه بر صفر را به دست آورد که هری کین ستاره این تیم مصدوم بود و بازی نکرد اما در مسابقه امشب این ستاره در دسترس است و این کار را برای دورتموند سخت تر می نماید.

در تیم تاتنهام دله علی، دایر، وینکس و یانسن برای این مسابقه مصدوم و غایبند.

ترکیب احتمالی دورتموند: بورکی، آکانجی، زاگادو، دیالو، حکیمی، ویتسل، دلانی، سانچو، رویس، آلکاسر، گوتزه

ترکیب احتمالی تاتنهام:لوریس، فرتونگن، سانچز، الدرویلیر، وانیاما، سیسوکو، تریپیر، دنی رز، اریکسن، سون هیونگ مین، هری کین

رئال مادرید - آژاکس (2 - 1)

دیگر مسابقه امشب بین تیم های رئال مادرید و آژاکس آمستردام برگزار می گردد. دیدار رفت دو تیم در استادیوم یوهان کرایف آرنای شهر آمستردام برگزار گردید و در شبی که حق آژاکس باخت نبود با نتیجه دو بر یک مغلوب رئال شد. در آن بازی آژاکس به خصوص در نیمه نخست بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت اما در نهایت اسیر تجربه بالای رئالی ها شد.

رئالی ها با دو شکست پیاپی مقابل رقیب سنتی خود بارسلونا گام به این مسابقه گذاشتند و از لحاظ روحیه شرایط مساعدی ندارند. آنها در این مسابقه سرخیو راموس کاپیتان تیمشان را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. راموس در بازی قبل پس از گل دوم رئال به عمد اخطار گرفت تا این مسابقه را از دست بدهد و در مراحل بعدی که سخت تر هم هست محروم نباشد اما یوفا این موضوع را فهمید و راموس را علاوه بر این بازی ، از مسابقه بعدی رئال در لیگ قهرمانان نیز محروم کرد.

در طرف مقابل تیم آژاکس که در رتبه دوم لیگ هلند قرار گرفته است، با توجه به نمایش درخشان بازی رفت و با توجه به شرایط فعلی رئال، بازگشت به مسابقه برای آنها دور از دسترس نخواهد بود. تیم اریک تن هاگ در دور گروهی رقابتها هم نشان داد که تیم بسیار خطرناکی است و بایرن مونیخ را در دور گروهی بسیار اذیت کرد.

با این حال همه تیم هایی که پیش از این در دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سالهای گذشته، بازی رفت را در خانه حریف دو بر یک برده اند، توانستند به دور بعدی نیز صعود نمایند و این نشان می دهد شانس رئال برای صعود بسیار بالا است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: کورتوا ، واران، ناچو، ریگلون، کارواخال، کاسیمیرو، کروس، مودریچ، وینیسیوس، وازکز، بنزما

ترکیب احتمالی آژاکس: اونانا، بلیند، ده لیخت، مازروی، تاگلیافیکو، شون، دی یونگ، ون ده بیک، زیاش، نرس، تادیچ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لیگ قهرمانان اروپا؛ عملیات غیرممکن آژاکس در خانه رئال، جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا؛ عملیات غیرممکن آژاکس در خانه رئال، جهنم وستفالن آماده کامبک بزرگ دورتموند مقابل تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید