پاسخ هافبک آژاکس به شایعه انتقالش به بارسلونا: هنوز تصمیمی نگرفته ام اما اجازه مذاکره دارم

به گزارش وبلاگ سیما، هافبک جوان تیم فوتبال آژاکس تأکید کرد که هنوز هیچ تیمی را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب نکرده است.

پاسخ هافبک آژاکس به شایعه انتقالش به بارسلونا: هنوز تصمیمی نگرفته ام اما اجازه مذاکره دارم

به گزارش وبلاگ سیما ، فرنکی دی یونگ هافبک جوان تیم فوتبال آژاکس آمستردام که گفته می گردد مهمترین گزینه باشگاه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات سرانجام فصل است، گفت که هنوز برای آینده اش تصمیمی نگرفته است.

بازیکن 21 ساله قهرمان فصل گذشته لیگ هلند، به لطف عملکرد درخشانی که در فصل گذشته داشت شدیداً مورد توجه بارسایی ها قرار گرفته است. دی یونگ اعتراف کرد که باشگاه آژاکس به او اجازه داده با مشتریانش وارد مذاکره گردد اما هنوز هیچ یگک از آنها را انتخاب ننموده است. این در حالیست که در چند روز اخیر شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پاری سن ژرمن حاضر شده برای خرید دی یونگ 75 میلیون یورو به آژاکس بپردازد. از بایرن مونیخ هم به عنوان دیگر مشتری دی یونگ نام برده می گردد.

دی یونگ که تا سال 2022 با آژاکس قرارداد دارد، درباره آینده خود به سایت فاکس اسپورت گفت: من هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام و آژاکس هم هنوز با هیچ باشگاهی در مورد من به توافق نرسیده است. من هنوز نمی دانم که که در سرانجام فصل برایم چه اتفاقی خواهد افتاد، اینکه یک سال دیگر در آژاکس می مانم یا به تیمی دیگر می روم و اگر می روم چه تیمی خواهد بود. فعلاً فقط می توانم بگویم که چند باشگاه به من پیشنهاد داده اند و آژاکس هم دارد با آنها و مدیر برنامه های من مذاکره می نماید.

دی یونگ در پاسخ به این سؤال که شانس کدام تیم برای جذب وی بیشتر است، بیان کرد: نمی توانم اسم باشگاه خاصی را ببرم چون همه چیز به من بستگی ندارد. من از آژاکس مجوز مذاکره با سایر باشگاه ها را گرفته ام و آنها هم این را می دانند با این حال هنوز هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید دید چه می گردد. من نمی توانم این را هم بگویم که با پپ گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی) صحبت نموده ام یا نه. نه احتمال رفتنم به لیگ برتر انگلیس را رد می کنم نه هیچ مقصد محتمل دیگری را.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاسخ هافبک آژاکس به شایعه انتقالش به بارسلونا: هنوز تصمیمی نگرفته ام اما اجازه مذاکره دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ هافبک آژاکس به شایعه انتقالش به بارسلونا: هنوز تصمیمی نگرفته ام اما اجازه مذاکره دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید