مجسمه هایی که قانون فیزیک را شکسته اند

به گزارش وبلاگ سیما، مجسمه های شگفت انگیز زیادی در اقصی نقاط جهان وجود دارد که خالقان آن ها تمامی سنت های حاکم بر هنرهای زیبا را نادیده گرفته اند. باید برای این هنرمندان خلاق و چیره دست که غیرممکن را به ممکن مبدل ساخته اند سر تعظیم فرود آورد.

مجسمه هایی که قانون فیزیک را شکسته اند

سرزمین عجایب، کانادا

برای پی بردن به نکته جالب این مجسمه باید از داخل به آن تماشا کرد. این مجسمه یک قاب سیمی 12 متری به شکل سر انسان است که از داخل شبیه به تمام دنیا است و توسط یک مجسمه ساز فرانسوی به نام Jaume Plensa ساخته شده است.

کارما، ایالات متحده آمریکا

خالق این مجسمه یک مجسمه ساز کره ای به نام Do-Ho Suh است. ارتفاع این مجسمه تنها 7 متر است اما به نظر بی نهایت می آید.

Last Supper، ایالات متحده آمریکا

این مجسمه توسط آلبرت زوکالسکی در شهر ارواح ریولیت ساخته شده است. این پیکرها در دره مرگ معروف شب ها با نور خاصی که از درون آن ها می تابد وحشتی اسرارآمیز به خود می دهند.

الماس ها، استرالیا

این مجسمه ها توسط هنرمند نیوزیلندی نیل داوسون ساخته شده اند. با دیدن آن ها مختان سوت می کشد که چگونه در هوا معلق مانده اند.

مجسمه تعادل

این مجسمه برنز شگفت انگیز به کلی از قانون فیزیک سرپیچی نموده است. معمای این مجسمه که برای همه سوال است این است که چگونه مجسمه های هنرمند هلندی جرسی کدزیورا تحت تاثیر جو و باد قرار نمی گیرند؟

مجسمه ویولنیست، لهستان

در Stopera در آمستردام که تالار شهر و تئاتر موسیقی در آن قرار گرفته است کف مرمری سالن را برای نصب مجسمه ویولنیست در هم شکستند. خالق این اثر یک هنرمند واقعی است.

ماشین های پورشه در فستیوال سرعت در انگلیس

جری جودا خالق این مجسمه های بی نظیر ماشین است که به نظر می رسد از جاده ای بی پایان می آیند. او ترجیح داده است که برای ساخت این مجسمه ها از برندهای معروف استفاده کند.

پلکان به سوی آسمان، استرالیا

این مجسمه ساخته شده توسط دیوید مک کراکن در سیدنی نصب شده است.هر کدام از پله کوچک تر از پله قبلی است و همین باعث شده پله ها بی نهایت به نظر برسند.

ویژگی جاذبه برای فیل، فرانسه

این مجسمه توسط دنیل فیرمن در کاخ فونتن بلو پاریس نصب شده است. از دیدگاه سازنده این مجسمه یک فیل می تواند روی زمین با خرطومش تعادلش را حفظ کند.

دونده، یونان

این مجسمه را می توانید در آتن ببینید. سازنده این مجسمه کوستاس واروتسوس از شیشه های سبز تیره برای ساخت آن استفاده نموده است.

مجسمه های زیر آب، مکزیکو

مجسمه های زیادی در پارک های زیر آبی نصب شده اند که توسط هنرمندی به نام جیسون تیلر ساخته شده اند. برای دریافت عکس با این مجسمه ها باید سخت کوشش کنید.

توان یابی

یکی از نمایندگان هنر دیجیتال چاد نایت است که مجسمه های مجازی اش در زمینه ای نزدیک به واقعیت قرار می دهد. مجسمه های او به قدری شگفت انگیز هستند که گویی در حال جان دریافت هستند.Cheapest prices Pharmacy. Order Zoloft. Free Delivery, Generic Zoloft And Pregnancy order zoloft. Zoloft is a strong medical antidepressant, provides a fast effect, is safe during the prolonged consumption. Buy Zoloft Online. Buy paxil online using our website is very easy. You get low prices, discounts with fast delivery to your home. Compare our prices and offers on paroxetine buy online. Buy colchicine online canada buy paroxetine online uk paroxetine buy online uk synthroid cheap price where to buy hoodia in canada synthroid price target.

منبع: بدونیم

به "مجسمه هایی که قانون فیزیک را شکسته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه هایی که قانون فیزیک را شکسته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید