مربی های مهدکودک در کارگاه های باشگاه های کتاب خوانی

به گزارش وبلاگ سیما، کارگاه های آموزشی باشگاه های کتاب خوانی با حضور مربیان مهدکودک در تهران برگزار گردید.

مربی های مهدکودک در کارگاه های باشگاه های کتاب خوانی

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از ستاد اطلاع رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، در این کارگاه های آموزشی که به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان بهزیستی برگزار گردید مهارت های ترویج کتاب خوانی کودک و نوجوان، شناخت ادبیات و هنر کودک و نوجوان، ارزیابی کتاب های کودک و نوجوان، تشکیل و راه اندازی باشگاه های کتاب خوانی و همچنین مستندسازی به مربیان مهدکودک ها ارائه شد.

این کارگاه ها در هفت سرای محله در مناطق مختلف شمال، غرب، جنوب و مرکز تهران برای 400 مربی مهدکودک در روزهای پانزدهم و شانزدهم دی ماه برگزار گردید.

پیش تر هم در فصل پاییز و شروع دی ماه چند کارگاه آموزشی دیگر برای مربیان و تسهیل گران باشگاه های کتابخوانی در مناطق مختلف تهران برگزار گردید. بر اساس این گزارش تا کنون بیش از یکهزار مربی و تسهیلگر در تهران در این کارگاه ها حضور یافته و فعالیت های کتاب خوانی را در باشگاه های مختلف کتاب خوانی پی گرفته اند.

سومین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی از اردیبهشت ماه امسال فعالیتش را شروع نموده و از نخستین دوره تا کنون در بیش از دوهزار باشگاه کتاب خوانی تشکیل شده است. مجموعا 200هزار کودک و نوجوان در باشگاه های کتابخوانی سراسر کشور فعالیت می نمایند. همه اعضای باشگاه های کتاب خوانی می توانند از یارانه 50درصدی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب برخوردار شوند. رقابت های جام باشگاه های کتاب خوانی در چهار بخش بهترین فیلم موبایلی در ارتباط با کتاب، بهترین باشگاه کتاب خوانی، بهترین نامه به نویسنده و نویسنده برتر به انتخاب باشگاه های کتاب خوانی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی های مهدکودک در کارگاه های باشگاه های کتاب خوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی های مهدکودک در کارگاه های باشگاه های کتاب خوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید