مسکو: ادعاهای انگلیس نشانه ای از تضعیف فرهنگ سیاسی است

به گزارش وبلاگ سیما، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد اعلام نمود، ادعاهای مطرح گردیده از سوی انگلیس درخصوص نقش مسکو در ماجرای مسمومیت جاسوس سابق روس در سالزبری نشانه ای از تضعیف فرهنگ سیاسی است.

مسکو: ادعاهای انگلیس نشانه ای از تضعیف فرهنگ سیاسی است

به گزارش وبلاگ سیما، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در گفت وگو با شبکه یک تلویزیون روسیه اظهار کرد: پیش از این نیز گفته ام که متأسفانه ما در یک دوره تضعیف فرهنگ سیاسی زندگی می کنیم. وقتی چنین سخنی مطرح می کنم، در وهله اول منظورم همکاران انگلیسی ما است.

وی ادامه داد: من این مساله را با احساس تأسف مطرح می کنم زیرا انگلیس کشوری است که دارای سنت های دیرین است.

نبنزیا توضیح داد: اتفاقاتی که اکنون رخ می دهد، تعرض تعیین علیه سنت های دیرینی است که ما بر اساس آن به ملت انگلیس احترام می گذاریم.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در این گفت وگوی تلویزیونی توضیح داد، هر چند به طور مستقیم اتهاماتی علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کشورش مطرح نگردیده است به طور تعیین اشاره هایی مطرح گردیده که بر اساس آن، مقام های روسی در ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس در سالزبری انگلیس دست داشته اند.

وی اظهار کرد: سخت می توان تصور کرد که دادگاهی جدی حتی در انگلیس بپذیرد که ادعاهای مطرح گردیده از سوی طرف انگلیسی را در این زمینه بشنود.

نبنزیا با اشاره به رویکرد انگلیس در قبال پرونده اسکریپال، گفت: یک فناوری سیاسی کاملا کارآمد و منحصر به فرد ایجاد گردیده که اساس آن طرح اتهامات بدون احتیاج به اثبات است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسکو: ادعاهای انگلیس نشانه ای از تضعیف فرهنگ سیاسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: ادعاهای انگلیس نشانه ای از تضعیف فرهنگ سیاسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید