هدیه برانکو به ملی پوشان پرسپولیس: استراحت اجباری

به گزارش وبلاگ سیما، برانکو تصمیم گرفته به ملی پوشانش استراحت بدهد و پرسپولیس را بدون آنها به میدان بفرستد تا هم خستگی از تن شان بیرون برود و هم احتمال آسیب دیدگی شان کمتر گردد.

هدیه برانکو به ملی پوشان پرسپولیس: استراحت اجباری

به گزارش وبلاگ سیما ، بهترین اتفاق این روزهای پرسپولیس که با دست خالی به دیدار حریفان می رود، همین کم تعداد بودن ملی پوشانش است. بعد از جام جهانی تعداد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی به یک نفر کاهش پیدا کرد که این تک سهمیه هم به علیرضا بیرانوند رسید. این بار اما کی روش نام احمد نوراللهی را هم در فهرست تیم ملی نوشت و حالا پرسپولیس دو ملی پوش دارد که تا بخاطر خستگی و برای پیشگیری از مصدومیت شان تا بازی برگشت برابر السد به میدان نخواهند رفت.

البته معلوم هم نیست که پرسپولیس تا آن زمان بازی ای برگزار کند یا نه. بر اساس نخستین برنامه ای که سازمان لیگ نوشت، برانکو و تیمش باید روز 27 مهر به دیدار پیکان بروند و سازمان لیگ بدش نمی آید که پیش از آن بازی حذفی پرسپولیس و نود ارومیه را هم برگزار کند. اما از آنجا که قرمزها اول آبان در بازی برگشت نیمه نهایی با السد روبرو خواهند شد، خواستار تعویق بازی شان با پیکان و برگزار بازی حذفی خود در روز 25 مهر گردیده اند.

هنوز البته نه تکلیف بازی با پیکان روشن گردیده و نه بازی با نود ارومیه اما چیزی که قطعی به نظر می رسد، نیمکت نشینی بیرانوند و نوراللهی در این بازی هاست. با توجه به اینکه تیم ملی 23 مهر با بولیوی بازی می نماید، برانکو تصمیم گرفته به ملی پوشانش استراحت بدهد و پرسپولیس را بدون آنها به میدان بفرستد تا هم خستگی از تن شان بیرون برود و هم احتمال آسیب دیدگی شان کمتر گردد.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی

به "هدیه برانکو به ملی پوشان پرسپولیس: استراحت اجباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه برانکو به ملی پوشان پرسپولیس: استراحت اجباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید