هوش مصنوعی

تنها این گوشی های سامسونگ بروزرسانی بزرگ را دریافت می نمایند!

تعدادی از گوشی های سامسونگ تا دو هفته دیگر به رابط کاربری One UI 6.1 مجهز خواهند شد.

25 اسفند 1402

پیغام رسان بله امن است؟، پاسخ سازمان فناوری اطلاعات

در پی حاشیه های انتشار یک تصویر جنجالی از چت های کاربران در پیغام رسان بله در فضای مجازی سازمان فناوری اطلاعات بیانیه ای درباره این پیغام رسان منتشر کرد.

4 مرداد 1402

عکس ، شگفت انگیز مثل این اختراع تازه ناسا برای آدم فضایی ها!

گجت نیوز نوشت: ناسا توانسته با استفاده از هوش مصنوعی برای دنیا های دیگر سخت افزار بسازد. با این روش منحصربه فرد تغییر شگرفی در سفرهای فضایی ایجاد خواهد شد.

18 اسفند 1401

شبیه سازی سه اَبَرگاو در چین با امکان تولید سالانه 18 تن شیر

طبق ادعای چین، سه اَبَرگاو شبیه سازی شده در این کشور متولد شده اند. این ابرگاوها می توانند اندازه زیادی شیر در سال تولید کنند و هدف چین از کلون کردن یا شبیه سازی این گاوها، کاهش وابستگی به نژادهای وارداتی است.

18 بهمن 1401

سیستم جدیدی که با الهام از چشم انسان به تشخیص سرطان یاری می نماید!

دانشمندان دانشگاه کاردیف به تازگی یک سیستم پیشرفته هوش مصنوعی که دقتی بسیار نزدیک به بینایی انسان دارد را طراحی نموده اند. محققان می گویند این سیستم نو بر اساس مغز انسان و توانایی آن در تمایز بین بخش های مختلف یک تصویر کار می نماید و بسیار دقیق تر از روش...

1 مرداد 1401

7 فیلم اکشن مجذوب کننده قرن 21 که از نظرها پنهان ماندند

قرار است با 7 فیلم اکشن قرن 21 آشنا شوید که به دلایلی نتوانستند مثل آثار پرفروش و پرتماشاگر عمل نمایند و ممکن است از دید خیلی از سینمادوستان پنهان مانده باشند.

10 مرداد 1400

هوش مصنوعی مناظره گر ساخته شد

شرکت آی بی ام(IBM) یک سیستم هوش مصنوعی توسعه داده است که در بحث و جدل با انسان ها حضور پیدا می نماید و حتی گاهی می تواند در یک مجادله پیروز گردد و دیگران را قانع کند.

20 فروردین 1400