شروع سلسله رویداد های تهران هوشمند، تهران نوآور

به گزارش وبلاگ سیما، رویداد نوآورانه مدیریت هوشمند پسماند شهری که اولین رویداد از سلسله رویداد های ارایه احتیاج های فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران است، در روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

شروع سلسله رویداد های تهران هوشمند، تهران نوآور

به گزارش ، رویداد نوآورانه مدیریت هوشمند پسماند شهری که اولین رویداد از سلسله رویداد های ارائه احتیاج های فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران است، در روز دوشنبه (نهم اردیبهشت ماه) برگزار می گردد.

در این رویداد پیروز حناچی، شهردار پایتخت و علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیران ارشد شهرداری، نمایندگان بخش خصوصی، استارتاپ ها، مجموعه های نوآور و دانش بنیان و اعضای نظام صنفی رایانه ای حضور دارند.

هدف اصلی این برنامه که از ساعت 9 صبح تا 12 روز نهم اردیبهشت در تالار ایوان شمس برگزار می گردد، ارائه فرصت ها، چالش ها و احتیاج های شهرداری تهران در حوزه فناوری و نوآوری های مرتبط با مدیریت پسماند و پساب شهری خواهد بود.

در این رویداد که توسط مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند با همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند، صندوق نوآوری و شکوفایی و با هدف حرکت شهر تهران به سمت شهر هوشمند برگزار می گردد، ضمن ارائه نقشه راه خدمات تهران هوشمند و مدل های همکاری و حمایت از کسب و کار های نوآور، اولویت های شهر تهران در حوزه مدیریت پسماند بیان شده و در این خصوص گفتگو خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع سلسله رویداد های تهران هوشمند، تهران نوآور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سلسله رویداد های تهران هوشمند، تهران نوآور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید