اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری برای پلدختر و معمولان

به گزارش وبلاگ سیما، سیدحمیدرضا کاظمی شامگاه پنج شنبه در آئین تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان پلدختر گفت: معلمی یعنی انسان سازی و معلمان نجیب ترین اقشار جامعه ما هستند که بیشترین خدمات را به بهترین نسل جامعه ارائه می دهند و دانش آموزان را به سوی سعادت، خیر، فلاح و کمال راهنمایی می نمایند.

اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری برای پلدختر و معمولان

وی اضافه کرد: اجر و پاداش معلم با مادیات قابل سنجش نیست بلکه صندلی و نقش معلم به حدی با اهمیت و مهم است که تنها خداوند می تواند مزد آن را مشخص کند.

نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمی رسالت انبیاست و کار معلم تربیت انسان ها بر پایه خداشناسی و تعلیم علم و دانش است.

کاظمی اضافه کرد: یکی از افتخارات شهرستان پلدختر این است که مردمی فهیم با فرهنگ غنی دارد که بنای آن توسط معلمان و فرهنگیان این خطه نهاده شده است.

وی بر لزوم توجه به ارتقای صندلی آموزش و پرورش در جامعه تاکید و اعلام کرد: معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش تاثیرگذارترین قشر از جامعه است که با پرورش انسان ها در حوزه های مختلف در هر جامعه موجب توسعه و پیشرفت می گردد.

نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری برای مردم پلدختر و معمولان اشاره نمود و گفت: با تشکیل جلسات و دیدارها و رایزنی های مختلف و متعدد با مدیر عامل توانیر کشور، شخص وزیر و معاونان وزارت نیرو خاتمه پس از سه سال موافقت دولت برای اعمال تعرفه مناطق گرمسیری در حوزه برق در سراسر حوزه انتخابیه شهرستان پل دختر و بخش معمولان محقق شد.

کاظمی اضافه کرد: تعرفه برق گرمسیری به سبب طاقت فرسا بودن گرمای هوا در پل دختر، یکی از مطالبات جدی عموم مردم شهرستان بود که در دستور کار نهاده شد.

وی اعلام کرد: تعرفه برق مناطق گرمسیری درجه 2 را در ماه های تیر و مرداد و هم چنین اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری درجه 3 در ماه های خرداد و شهریور برای شهرستان پل دختر به تصویب هیئت دولت رسیده است.

در ادامه این آئین که مدیرکل آموزش و پرورش استان، امام آدینه موقت و جمعی از مسئولان شهرستان در آن حضور داشتند از 60 نفر بازنشسته فرهنگی در شهرستان پلدختر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری برای پلدختر و معمولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری برای پلدختر و معمولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید