بازی Xenoblade Chronicles 3 برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

به گزارش وبلاگ سیما، شاید بتوان گفت بزرگ ترین یا حداقل یکی از بزرگ ترین معرفی های جدیدی که نینتندو در رویداد نینتندو دایرکت اخیر خود انجام داد، به بازی زنوبلید کرونیکلز 3 (Xenoblade Chronicles 3) مربوط می گردد.

بازی Xenoblade Chronicles 3 برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

استودیو مونولیث سافت و شرکت نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت از جدیدترین قسمت بازی نقش آفرینی ژاپنی زنوبلید کرونیکلز رونمایی کردند. این بازی برای انتشار در سپتامبر سال 2022 در نظر گرفته شده است. قسمت بعدی سری زنوبلید آینده دنیاهای به تصویر کشیده شده در بازی های زنوبلید کرونیکلز و زنوبلید کرونیکلز 2 را به هم گره می زند. اینکه دقیقا چگونه این کار را انجام می دهد چیزی است که باید منتظر بمانیم اما تریلر منتشرشده به طور غیرقابل انکاری زیبا به نظر می رسد و به نظر می رسد که از نظر سبک و سیاق شبیه به بازی اول این مجموعه خواهد بود.

به همین دلیل تِتسویا تاکاهاشی (Tetsuya Takahashi)، مدیر اجرایی استودیو مونولیث، جزئیات بیشتری را درباره ی زنوبلید کرونیکلز 3 منتشر نموده است. تاکاهاشی فاش کرد که صحنه سرانجامی تریلر که یک شمشیر بزرگ شکسته از Mechonis و بدن Urayan Titan را با یک زخم باز نشان می دهد، مدت ها پیش تصور شده است. در واقع، بذر ایده این تصویر در ابتدا بین سرانجام توسعه زنوبلید کرونیکلز و شروع توسعه زنوبلید کرونیکلز 2 کاشته شد.

تاکاهاشی بعلاوه اذعان کرد که این تصویر احتمالا هواداران را کاملا شگفت زده نموده است و اشاره می نماید که در آینده چیزهای بیشتری در رابطه با این تصویر مرموز فاش خواهد شد. با این حال، در حال حاضر معنای آن باید پنهان بماند.

بسیاری از افرادی که در توسعه آثار قبلی سری زنوبلید نقش اساسی داشتند، برای توسعه بازی زنوبلید کرونیکلز 3 بازگشته اند. تِتسویا تاکاهاشی اظهار داشت که ماساتسوگو سایتو وظیفه طراحی شخصیت های زنوبلید کرونیکلز 3 را بر عهده خواهد داشت. او در گذشته همین وظیفه را زنوبلید کرونیکلز 2 هم پذیرفته بود.

در همین حال، موسیقی های بازی زنوبلید کرونیکلز 3 هم به وسیله هنرمندانی که در گذشته در آهنگسازی موسیقی های متن این سری نقش داشته اند، کار خواهد شد و حس منحصر به فرد موسیقی های زنوبلید کرونیکلز را حفظ خواهد نمود. تاکاهاشی ادغام ملودی مبتنی بر فلوت به عنوان موتیف اصلی آن را کمی چالش برانگیز عنوان نموده است اما طبق نظر او این کار به وضوح نتیجه داده و نتیجه کار زیبا به نظر می رسد.

با وجود اینکه این اثر سومین قسمت از سری بازی زنوبلید کرونیکلز است اما تاکاهاشی به هواداران اطمینان داده است که این بازی هم برای افرادی که زنوبلید کرونیکلز و زنوبلید کرونیکلز 2 را تجربه نموده اند و هم برای افرادی که قرار است برای اولین بار این سری را تجربه نمایند، لذت بخش خواهد بود. در نهایت، تاکاهاشی پیغام خود را با بیان اینکه عناصر و مضامین دیگری در تریلر پنهان شده است و آن ها جزئیات بیشتری را هر چند وقت یک بار فاش خواهند کرد، سرانجام داد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Xenoblade Chronicles 3 برای نینتندو سوییچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Xenoblade Chronicles 3 برای نینتندو سوییچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید