تاریخ عرضه Judgement معین شد

به گزارش وبلاگ سیما، شرکت بازی سازی سگا تاریخ عرضه بازی Judgement را معین نموده است. طبق خبری که سگا چند روز پیش گفت، بازی Judgement در روز 25 ژوئن امسال میلادی (4 تیر 1398) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه Judgement معین شد

سگا هم چنین گفت که عکس روی جلد نسخه دیسکی بازی Judgement را می توان به عکس نسخه ژاپنی تغییر داد. هم چنین یک استیکر استودیوی Ryu Ga Gotoku، استودیوی سازنده بازی، در این نسخه قرار گرفته است. کسانی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید نمایند، می توانند چهار روز زودتر و در روز 21 ژوئن آغاز به بازی کردن نمایند.

بازی Judgement که دو سه ماهی است در ژاپن با اسم Judge Eyes عرضه شده و بازخوردها نسبت به بازی شگفت انگیز بوده است.

سگا تصمیم گرفته است تا بازی Judgement را به زبان انگلیسی دوبله کند؛ اتفاقی که برای بازی های ساخته استودیوی Ryu Ga Gotoku، یعنی مجموعه بازی های یاکوزا، فقط یک بار روی داده است. نکته مهم این است که بازی با دوبله ژاپنی و انگلیسی عرضه می گردد و زیرنویس ها برای هر زبان، جداگانه نوشته شده است.

از نظر داستان، بازی Judgement قصه وکیلی را تعریف می نماید که به دلیل فشارهای یک رییس یاکوزا، از کار خود بیکار می گردد و به عنوان یک کارآگاه خصوصی پرونده های مختلفی را قبول می نماید. داستان بازی در شهر کاموروچو یعنی شهر اصلی مجموعه یاکوزا اتفاق می افتد و روند بازی هم بی شباهت به مجموعه بازی های یاکوزا نیست.

تریلر جدیدی از بازی منتشر شده است که آن را به هر دو زبان ژاپنی و انگلیسی برای تان در ادامه قرار داده ایم.

نسخه انگلیسی تریلر:

نسخه ژاپنی تریلر:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه Judgement معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Judgement معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید