حجم کتاب های درسی آنالیز می گردد

به گزارش وبلاگ سیما، تهران- خبرنگاران- معاون دفتر تالیف کتاب های درسی نظری و ابتدایی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: با تصویب شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش حجم کتاب های درسی در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم مورد آنالیز قرار می گیرد.

حجم کتاب های درسی آنالیز می گردد

عظیم محبی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش وبلاگ سیما گفت: حجم و محتوای کتاب های درسی شامل علوم، ریاضیات و مطالعات اجتماعی در پایه های اول تا ششم ابتدایی و دوره اول متوسطه (هفتم، هشتم و نهم) آنالیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دوره متوسطه دوم و در شاخه نظری نیز بعضی دروس ریاضی، روانشناسی، تاریخ و جامعه شناسی مورد ارزیابی قرار می گیرد، ادامه داد: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی باید این کار را در یک فرصت سه تا چهار ماهه با یاری گروه های درسی و آموزشی انجام داده و گزارش آن را تهیه کند.

معاون دفتر تالیف کتاب های درسی نظری و ابتدایی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه مدیریت اجرای پروژه آنالیز حجم کتاب های درسی به بنده سپرده شده است، توضیح داد: بر اساس نظرسنجی از معلمان و صاحبنظران آموزشی، حجم و محتوای بعضی کتاب ها زیاد است و به بازنگری احتیاج دارد.

محبی یادآورشد: هر گونه تغییر و اصلاح در کتاب های درسی از سال تحصیلی 1400- 1399 اعمال خواهد شد.

علمی**1883**1485 **2021**

منبع: ایرنا

به "حجم کتاب های درسی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجم کتاب های درسی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید