حمله به مراکز قرنطینه؛ تلاش جدید عربستان برای انتقال کرونا به یمن

به گزارش وبلاگ سیما، رژیم سعودی در راستای تلاش های ضد بشری خود برای انتقال کرونا به یمن٬ این بار به حمله علیه مراکز قرنطینه پزشکی این کشور روی آورده است.

حمله به مراکز قرنطینه؛ تلاش جدید عربستان برای انتقال کرونا به یمن

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سیما به نقل از پایگاه خبری العهد، کمیته عالی مبارزه با بیماری های واگیردار یمن به شدت حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی علیه مراکز قرنطینه پزشکی این کشور را محکوم کرد.

این کمیته با صدور بیانیه ای گفت که جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی طی ساعات گذشته حملاتی را علیه یک مدرسه در استان البیضاء ترتیب دادند؛ درحالی که از این مدرسه به عنوان مرکز قرنطینه پزشکی علیه شیوع ویروس کرونا استفاده می شد.

در ادامه این بیانیه آمده که جنگنده های سعودی پیش از این حملات دیگری نیز علیه مراکز قرنطینه در استان الحدیده انجام داده بودند.

کمیته مذکور گفت که این حملات در راستای تلاش های عربستان برای وارد کردن ویروس کرونا به یمن که تا امروز موردی از ابتلا به این ویروس در آن مشاهده نشده٬ است.

کمیته عالی مبارزه با بیماری های واگیردار یمن همچنین اشاره کرد که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی طی دوره گذشته تعداد سفرهای هوایی به یمن را افزایش داده که این اقدام نیز در چارچوب تلاش های ریاض برای وارد کردن کرونا به داخل یمن است.

پیش از این حمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن درباره تلاشهای ائتلاف عربستان سعودی برای انتقال ویروس کرونا به یمن هشدار داده بود.

وی گفت که به دلیل تداوم تجاوز، محاصره، ممانعت (از ارسال) غذا و دارو، قحطی گسترده ، وبا و بیماری های واگیردار دیگری در یمن به وجود آمده است. کسی که عامل این مسائل است، ابایی ندارد با انتقال کرونا به یمن، تجاوز جدیدی را رقم بزند. اگر خدای نکرده چنین اتفاقی رخ دهد، کشورهای متجاوز مسئول اصلی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمله به مراکز قرنطینه؛ تلاش جدید عربستان برای انتقال کرونا به یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به مراکز قرنطینه؛ تلاش جدید عربستان برای انتقال کرونا به یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید