مانور مخفیانه یوفوی درخشان در خاک مجارستان!

به گزارش وبلاگ سیما، شهروند مجارستانی ویدئویی از یک یوفوی درخشان عجیب را در آسمان این کشور تهیه کرد.

مانور مخفیانه یوفوی درخشان در خاک مجارستان!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ سیما؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یوفویی عجیب را در آسمان کشور مجارستان به تصویر می کشد. در این ویدئو این یوفو که برای لحظاتی در آسمان ناپدید می گردد در حالی که روی یک منطقه شناور است و به آرامی حرکت می نماید دیده می گردد.

چراغ های درخشان یوفو که خاموش و روشن می شوند طوری است که این تصور را در بیننده ایجاد می نماید که یوفو کاملا ناپدید شده است.

دو شهروند مجارستانی که احتمالا متوجه این ناپدید شدن های موقتی یوفو در آسمان شده بودند با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کردند. در این ویدئو صدای یک زن و یک مرد در حالی که حرکات یوفو را دنبال می نمایند و به آرامی با یکدیگر در حال صحبت هستند شنیده می گردد. زمان تهیه ویدئو از یوفو احتمالا با توجه به تاریک نبودن کامل آسمان هنگام غروب یا صبح پیش از طلوع آفتاب بوده است. این یوفو در تاریخ 30 اکتبر سال جاری در منطقه ویسونتا مجارستان دیده شده بود.

هنوز مسئولان محلی در مجارستان در مورد این ویدئو اظهار نظر نکرده اند. این ویدئو و رویت این یوفو در حالی خبرساز می گردد که هفته پیش نیز رویت یک یوفوی سیاه رنگ کوچک بر روی ماه خبرساز شده بود. یک ستاره شناس آماتور که با یاری تلسکوپ در حال رصد ماه بود ناگهان متوجه عبور یک یوفو از روی ماه شد. در این ویدئو این یوفو در حالی که به یک سمت ماه حرکت می نماید، ناگهان تغییر جهت داده و به سمت بالا حرکت می نماید.

لازم به ذکر است؛ رویت یوفوها در زمین در حالی اتفاق می افتد که نظرات مختلفی در مورد آنها وجود دارد. عده ای آنها را تکنولوژی پیشرفته برخی کشورهای قدرتمند می دانند و عده ای دیگر ماهیت آنها را خارج از زمین و متعلق به موجودات فضایی می دانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مانور مخفیانه یوفوی درخشان در خاک مجارستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور مخفیانه یوفوی درخشان در خاک مجارستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید