باز آیفون 14 و باز هم یک مشکل نو

به گزارش وبلاگ سیما، اپل به تازگی از سری آیفون 14 خود رونمایی کرد، اما حتی قبل از رونمایی این سری با نقدها زیادی روبرو بود. این سری گویا واقعا ایراداتی دارد و به نظر می رسد که از بعضی باگ ها در برنامه های اساسی سیستم رنج می برد که آخرین آن ها مورد FaceTime و iMessages بود. اکنون، یک گزارش تازه نشان می دهد که دوربین مدل های پیشرفته Pro نیز با یک باگ روبرو است.

باز آیفون 14 و باز هم یک مشکل نو

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از rahnamato، طبق گزارش AppleInsider، کاربران مختلف در سراسر دنیا با دوربین های سری نو آیفون 14 پرو خود با مشکلاتی روبرو شده اند. برای کسانی که نمی دانند، سری آیفون 14 پرو دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت است که دارای حالت اکشن برای فیلم برداری روان تر است. اما، به نظر می رسد بعضی از برنامه های شخص ثالث هنگام استفاده از این سنسور دوربین نو با مشکل روبرو هستند.

در حال حاضر، دارندگان مدل های مختلف آیفون 14 متوجه شده اند که هنگام استفاده از برنامه های رسانه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام، TikTok و Snapchat، ماژول دوربین می لرزد. مشکل دوربین باعث می گردد که فیلم ها با لرزش زیاد بسیار ناپایدار به نظر برسند. این به نوبه خود باعث می گردد این ویدیو های ضبط شده در رسانه های اجتماعی غیرقابل استفاده شوند. علاوه بر این، شکایات مربوط به این موضوع به Reddit نیز رسیده است و پست هایی در خصوص همین باگ به اشتراک گذاشته شده است.

اعتقاد بر این است که لرزش سیستم OIS (تثبیت کننده تصویر نوری) علت اصلی این مشکل است. قابل ذکر است که این مشکل بر مدل پایه آیفون 14 تأثیری نمی گذارد، زیرا از یک سیستم OIS قدیمی در مقایسه با فناوری نسل دوم Sensor Shift OIS اپل برای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی نو خود استفاده می نماید.

منبع: فرارو

به "باز آیفون 14 و باز هم یک مشکل نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز آیفون 14 و باز هم یک مشکل نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید