مجازاتی دیگر برای اینتر بعد از جنجال آفرینی هوادارانش

به گزارش وبلاگ سیما، پس از محرومیت طرفداران اینتر از حضور در دو بازی خانگی بعدی این تیم، مجازاتی دیگر هم برای آنها در نظر گرفته شده است.

مجازاتی دیگر برای اینتر بعد از جنجال آفرینی هوادارانش

به گزارش وبلاگ سیما ، با تصمیم فرمانداری فلورانس، طرفداران تیم فوتبال اینتر از سفر به این شهر برای تماشای بازی نراتزوری مقابل امپولی در هفته نوزدهم سری A منع شدند.

این تصمیم در پی حوادثی جدال چهارشنبه تیم های فوتبال اینتر و ناپولی در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا اتخاذ شده است که در آن طرفداران اینتر داخل استادیوم سن سیرو به مدافع سیاه پوست حریف توهین نژادپرستانه و در خارج از استادیوم نیز 4 طرفدار ناپولی را به ضرب چاقو مجروح کردند.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، اینتر را به برگزاری دو بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم نموده بود اما اکنون طبق اعلام شبکه اسکای ایتالیا، فرمانداری فلورانس نیز بعد از جلسه ای با حضور مقامات امنیتی این شهر تصمیم گرفته طرفداران اینتر را از رفتن به خانه امپولی که تیمی از توابع فلورانس است محروم کند.

در ایتالیا طرفداران تیم میهمان برای خرید بلیت ورود به استادیوم تیم میزبان باید کارت طرفداری ارائه نمایند و باشگاه امپولی اکنون از فروش بلیت به طرفداران اینتر منع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجازاتی دیگر برای اینتر بعد از جنجال آفرینی هوادارانش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجازاتی دیگر برای اینتر بعد از جنجال آفرینی هوادارانش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید