ناپدید شدن بخشی از جاده چالوس ، 200 متر از جاده چالوس نیست!

به گزارش وبلاگ سیما، معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: اکنون 10 نقطه از جاده کرج - چالوس و 5 تونل از گل و لای به وسیله دستگاه های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.

ناپدید شدن بخشی از جاده چالوس ، 200 متر از جاده چالوس نیست!

به گزارش وبلاگ سیما، کاوه حدادپور معاون استاندار البرز و سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: جاده چالوس که بر اثر بروز سیل پنجشنبه شب (18 خردادماه) بسته شده، همچنان مسدود است و تنها تیم های امدادی می توانند در آن تردد داشته باشند.

  • آمار کشته شدگان حوادث جوی اعلام شد؛ از قربانیان سیل تا ریزش کوه و رعد و برق | 17 استان در محاصره آب

وی اعلام کرد: اکنون 10 نقطه از جاده کرج - چالوس و 5 تونل از گل و لای به وسیله دستگاه های امدادی استان البرز پاکسازی شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: بعلاوه وقوع این سیلاب حدود 200 متر از جاده را کامل تخریب نموده و هنوز 2 تونل کاملا در گل و لای واقع شده است.

حدادپور گفت: نیروهای جهادی، امدادی و انتظامی با ایجاد یک راه فرعی در کوه مردم را راهنمایی کردند.

وی افزود: امدادرسانی به تعدادی از مردم که کنار خودروهای مانده بودند تا شب گذشته (19 خرداد) ادامه داشت و اکنون تمام مردمی که گرفتار سیلاب جاده چالوس شده بودند به شهر منتقل شده اند.

حدادپور در انتها گفت: در پی بارش های رگباری، وقوع سیل، ریزش سنگ و گل و لای پنجشنبه شب (18 خرداد) در جاده کرج - چالوس بیش از 1200 نفر از خطر سیلاب نجات یافتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ناپدید شدن بخشی از جاده چالوس ، 200 متر از جاده چالوس نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپدید شدن بخشی از جاده چالوس ، 200 متر از جاده چالوس نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید