والیبال ایران پتانسیل شکست آمریکا را دارد

به گزارش وبلاگ سیما، کارشناس والیبال با اشاره به نمایش خوب بازیکنان جوان ایران در دیدار برابر بلغارستان گفت: تیم دوم ما نیز پتانیسل شکست دادن آمریکا را دارد.

والیبال ایران پتانسیل شکست آمریکا را دارد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ سیما، تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت 18:30 در حالی آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ ملت ها را انجام می دهد که صعودش به مرحله نهایی بازی ها قطعی شده است.

محمد ترکاشوند در تبادل نظر با مهر درباره پیروزی شب گذشته تیم ملی برابر بلغارستان گفت: تا به امروز نتایج بسیار عالی بود. دیگر بهتر از این نمی گردد. پس از 7 سال حضور در رقابت های لیگ جهانی، بازیکنانمان تجربیات خوبی را کسب کردند. همین طور لژیونر بودن تعدادی از ملی پوشان یاری بسیاری به تیم ملی کرد تا سال خوبی برای و الیبال ما رقم زده گردد.

کارشناس و الیبال در ادامه تأکید کرد: نتایج خوبی کسب شد. ملی پوشان کم اشتباه و با قدرت پیش رفتند. سالهای قبل نیز می توانستیم چنین نتایجی را به دست آوریم اما در حال حاضر تیم ملی به مرز پختگی رسیده است و ترکیب بازیکنان با تجربه و انگیزه جوانان یاری بسیاری به تیم ملی می نماید.

ترکاشوند توضیح داد: بازیکنان با تجربه سرد و گرم بسیاری چشیده اند و برد و باخت های زیادی را دیده اند تا امروز به چنین تجربه بزرگی برسند. در مجموع ترکیب تیم دوم ما برابر بلغارستان عملکرد قابل قبولی داشت. جواد کریمی در ابتدای بازی و در چند امتیاز کمی گنگ بود اما رفته رفته به شرایط ایده آل رسید. موذن نیز با توجه به اینکه اولین بازی اش در لیگ بود، عملکرد قابل ملاحظه ای داشت. سایر بازیکنان نیز به این ترتیب.

وی گفت: کادر فنی باید خیلی زودتر به این بازیکنان اعتماد می کرد. خدارا شکر آنها حتی در امتیازات حساس کم اشتباه ظاهر شدند و این تیم نوید جایگزین های خوب برای تیم ملی ایران را می دهد که اگر زمانی بازیکنان با تجربه ما خداحافظی کردند نگرانی از این بابت وجود ندارد.

ترکاشوند درباره بازی امروز برابر آمریکا گفت: باید دید آمریکایی ها از چه ترکیبی استفاده می نمایند. آنها نیز بازیکنان اصلی خود و همچنین سرمربی شان را در اختیار ندارند. تیم ما نشان داده که چه با ترکیب اصلی و چه با یاران ذخیره، پتانسیل شکست آمریکا را دارد. همانطور که ما قبلاً نیز آمریکا را در خاک خودشان شکست داده ایم. به شرط اینکه امشب هم کم اشتباه باشیم، پیروز خواهیم شد.

محمد ترکاشوند در ادامه در مورد حضورش در لیگ برتر گفت: در فصل جدید مسابقات لیگ نیز به همراه تیم پیکان حضور خواهم داشت. سیاست باشگاه بر جوان گرایی است تا بازیکنانی که با تجربه و بالای 30 سال هستند را به خدمت نگیریم. بیشتر از بازیکنان جوان و حتی بازیکنان رده نوجوانان استفاده خواهیم کرد. این سیاست باشگاه است. ملی پوشان و بازیکنان فصل گذشته را نیز حفظ نموده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "والیبال ایران پتانسیل شکست آمریکا را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ایران پتانسیل شکست آمریکا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید