ویژگی چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود

به گزارش وبلاگ سیما، شواهد حکایت از آن دارند که به زودی قابلیت چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود. این ویژگی از پنج سال پیش از دسترس میلیونها کاربر خارج شده بود.

ویژگی چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک که از مدت ها پیش با از بین بردن چت از برنامه اصلی تلفن همراه خود میلیونها کاربر را مجبور به دانلود مسنجر برای برقراری ارتباط با دوستان خود نموده بود، اکنون تصمیم به تجدید نظر نموده است. بر این اساس به نظر می رسد به زودی شاهد بازگشت این گزینه به برنامه های فیس بوک خواهیم بود.

البته هنوز معین نیست که آیا این ویژگی برای کلیه کاربران فعال خواهد شد یا صرفا یک آزمایش خواهد بود اما هم اکنون مسنجر بیش از 1.3 میلیارد کاربر ماهانه دارد و این تغییر گزینه های دیگری برای تبادل نظر در اختیار افراد می گذارد.

بسیاری از افراد عادت نموده اند در فیس بوک چت نمایند و بنابراین این تغییرات می تواند برای آنان شادی آور باشد. طی سال های اخیر اشتباهات و رسوایی های فیس بوک باعث شده محبوبیت خود را تا حدودی نزد کاربران از دست بدهد، اما اکنون با تجدید نظر فیس بوک می توان انتظار داشت که تعداد هواداران این اپلیکیشن پیغام رسان افزایش پیدا کند.

حدود یک ماه پیش بود که مدیر عامل فیس بوک؛ مارک زاکربرگ، برنامه ای را جهت تسریع تمرکز اصلی این شرکت به گروه ها و تبادل نظرهای خصوصی تدوین کرد. این برنامه از امنیت پیغام ها تا وضعیت محتوای پیغام ها را آنالیز می نماید.

منبع: انتخاب

به "ویژگی چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی چت کردن به نسخه موبایلی فیس بوک باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید