با این روغن های طبیعی دور کمرتان باریک می گردد

به گزارش وبلاگ سیما، چربی های دور کمر و ظاهر بدی که به ترکیب بدن می دهند، برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. بنابراین همیشه افراد در پی راهی برای کاهش سایز خود هستند.

با این روغن های طبیعی دور کمرتان باریک می گردد

کمر باریک با روغن های طبیعی شاید عجیب باشد؛ اما اگر به طور مستمر انجام گردد تأثیر زیادی دارد. بیشتر افراد دوست دارند کمر باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان دهنده سلامتی فرد به حساب می آیند، مسلماً در ظاهر بدن هم تأثیرگذار خواهند بود. همه اینها باعث شده که افراد به فکر کاهش سایز دور کمر خود بیافتند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از فرم کمر و پهلوهای خود راضی نیستند، دیگر نگران نباشید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

کمر باریک با روغن های طبیعی

روغن های طبیعی مختلفی وجود دارند که باعث باریک شدن کمر شما می شوند.

روغن گیاهی لیموترش

روغن گیاهی لیموترش برای تحریک جریان خون در مویرگ ها و سم زدایی از بدن فوق العاده است. اگر بدنتان به علت احتباس آب دچار ورم شده می توانید به این روغن گیاهی اعتماد کنید؛ زیرا ادرارآور است و مصرف خوراکی آن آب اضافی بدن را دفع می نماید. استفاده از این روغن گیاهی به عنوان روغن ماساژ برای کاهش سلولیت و لاغری موضعی کارساز است. یکی از موارد کمر باریک با روغن های طبیعی استفاده از روغن لیموترش است.

روغن گیاهی ژرانیوم یا شمعدانی

اگر از داشتن پوستی پرتقالی شکل از نوع سلولیت ناراضی هستید یا بدنتان به علت مشکل احتباس آب در بافت ها دچار تورم شده، می توانید به روغن گیاهی شمعدانی اعتماد کنید. ماساژ موضعی با این روغن به پراکنده شدن ذخایر چربی اضافی پوست یاری زیادی می نماید. بنابراین یکی از موارد کمر باریک با روغن های طبیعی استفاده از روغن گیاهی گل شمعدانی است.

روغن گیاهی گل رز

روغن گیاهی گل رز علاوه بر اینکه عطر خوبی به پوستتان می بخشد، می تواند باعث سفتی و احیای بافت های پوستی گردد. این روغن هم چنین به کاهش چین وچروک و شفافیت پوست یاری زیادی می نماید. استفاده از این روغن در ترکیب با روغن های دیگر روش مؤثری برای لاغری موضعی است.

روغن گیاهی رزماری

روغن گیاهی رزماری خواص ضدعفونی کنندگی دارد، تقویت کننده عمومی بدن است و باعث برطرف گرفتگی عضلانی و تسکین درد مفاصل می گردد. این روغن برای مقابله با استرس، خستگی و برطرف سلولیت و واریس مؤثر است. روغن گیاهی رزماری چربی های زیرپوست را جذب نموده و به صاف شدن پوست پرتقالی شکل یاری زیادی می نماید.

روغن گیاهی چای سبز

استفاده از روغن گیاهی چای سبز، به خصوص برای لاغری و تناسب ران ها و باسن مؤثر است. این روغن به علت دارابودن کافئین و پولیفنول ها باعث سفتی و استحکام پوست شده و از افتادگی آن جلوگیری می نماید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب راز جوانی مدل های معروف افشا شد! را بخوانید.

منبع: kermany.com

منبع: پیام دلتا

به "با این روغن های طبیعی دور کمرتان باریک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روغن های طبیعی دور کمرتان باریک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید