بلومبرگ: آیفون 12 با لبه های تخت و ناچ کوچک تر عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ سیما، خبرگزاری بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود به جزییات بعضی از محصولات جدید اپل در سال 2020 از جمله 4 عضو خانواده آیفون 12 پرداخته است. همانطور که سال گذشته تحلیلگر مشهور محصولات اپل یعنی مینگ چی کو اعلام نمود، حداقل دو عضو خانواده آیفون 12 از لبه های تخت مشابه آیپد پرو بهره می برند. مینگ چی کو گفته بود که نمایشگر این گوشی ها تا حدی خمیده است ولی در گزارش بلومبرگ آمده که باید انتظار تعبیه نمایشگر تخت را داشته باشیم.

بلومبرگ: آیفون 12 با لبه های تخت و ناچ کوچک تر عرضه می گردد

بلومبرگ گزارش می دهد که دو مدل آیفون 12 پرو با دوربین سه گانه به همراه سنسور اسکن سه بعدی LIDAR موجود در آیپد پرو عرضه خواهند شد. روشن نیست که آیا این سنسور جای یکی از این دوربین ها را پر می نماید یا نه. همچنین تعیین نیست که آیا این طراحی مبتنی بر لبه های تخت برای دو مدل ارزان تر این خانواده مجهز به دوربین دوگانه استفاده خواهد شد یا نه.

طبق این گزارش، عظیم ترین مدل آیفون 12 پرو از نمایشگر کمی عظیمتری نسبت به آیفون 11 پرو مکس 6.5 اینچی بهره می برد و همچنین باید انتظار کاهش اندازه بریدگی نمایشگر را داشته باشیم. مینگ چی کو سال گذشته اعلام نمود که مدل های پرو آیفون 12 مجهز به نمایشگرهای 5.4 و 6.7 اینچی هستند.

بلومبرگ همچنین خاطرنشان نموده که باید انتظار عرضه یک مدل کوچک تر و ارزان تر اسپیکر هوشمند هوم پاد را در امسال داشته باشیم. ظاهرا این مدل از طراحی مشابه مدل فعلی بهره می برد اما اندازه آن حدودا نصف مدل اصلی محسوب می گردد. گفته می گردد اپل میخواهد این محصول را در سه ماهه دوم امسال روانه بازار کند. در نهایت بلومبرگ اعلام نموده که باید انتظار معرفی نسل مک بوک پرو، اپل تی وی، آی مک و آیپد پایین رده را داشته باشیم ولی در خصوص جزییات این محصولات اطلاعاتی مطرح نشده است. مینگ چی کو مدتی قبل اعلام نموده بود که مک بوک پرو اینچی مجهز به کیبورد مبتنی بر مکانیسم قیچی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

بنا بر این گزارش، شیوع ویروس کرونا قرار نیست تغییر قابل توجهی در برنامه عرضه این گجت ها ایجاد کند ولی شاید بعضی از مدل های چند هفته دیرتر از حد معمول روانه بازار شوند. گزارش های حاکی از آن است که مهندسان برای نهایی کردن کار خط فراوری، ماه آینده پیش از شروع فراوری انبوه آیفون ها به چین می فرایند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "بلومبرگ: آیفون 12 با لبه های تخت و ناچ کوچک تر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: آیفون 12 با لبه های تخت و ناچ کوچک تر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید