انتقاد از مدیر ارشد شیائومی برای استفاده از آیفون

به گزارش وبلاگ سیما به نقل از گیزموچاینا، محصولات اپل در چین بسیار محبوب هستند بنابراین تعجبی ندارد بسیاری از مدیران ارشد در این کشور از آنها استفاده نمایند. اما هنگامیکه مدیر ارشد اجرایی یک فراوری نماینده عظیم موبایل از محصولات اپل استفاده می نماید، این امر خبرساز می گردد.

انتقاد از مدیر ارشد شیائومی برای استفاده از آیفون

اخیراً کاربران وب سایت میکروبلاگ ویبو متوجه شده اند لی جون مدیر ارشد اجرایی شیائومی از یک آیفون استفاده می نماید. ویبو

معمولاً موبایلی که پست با آن ارسال شده را ردیابی می نماید. در گذشته هنگامیکه مدیران ارشد اجرایی پیامی را با یک موبایل تازه و عرضه نشده در بازار منتشر می کردند، کاربران با روشی خاص می توانستند آن را شناسایی نمایند.

بنابراین هنگامیکه لی جون پستی را در ویبو منتشر و طرفدارانش را تشویق کرد چند کتاب بخرند، جنجال زیادی به پا شد، چون کاربران متوجه شدند مؤسس شیائومی این پست را با استفاده از یک آیفون منتشر نموده است. در پی این امر بسیاری از طرفداران این برند از لی جون انتقاد کردند.

به نظر می رسد لی جون این پست را حذف نموده اما پان جیانگ، یکی از شرکای شیائومی از او دفاع نموده است. به گفته او هر مدیر یا صاحب برند موبایلی که ادعا می نماید دستگاه های اپل، سامسونگ یا موبایل های دیگر را آزمایش ننموده، دروغگو است. همچنین او فاش کرد گاهی اوقات نوآوری ها از دستگاه های دیگر کپی و براساس آن ارتقا می یابند.

با توجه به اینکه ریچارد یو (مدیر ارشد اجرایی هواوی) و مدیر ارشد اجرایی برند ریملی از آیفون استفاده می نمایند، این امر چندان دور از واقعیت نیست. حتی لی نان یکی از مدیران سابق برند میزو نیز پس از ترک این شرکت از آیفون استفاده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انتقاد از مدیر ارشد شیائومی برای استفاده از آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از مدیر ارشد شیائومی برای استفاده از آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید